Last ned høstens strikkeoppskrifter – GRATIS!

DER!!! Kom endelig det nye Yarnmade-magasinet ut!

Nå kan du laste ned hele magasinet med over 20 oppskrifter – helt gratis!

Copyright: House of yarn

 

Hele magasinet med alle høstens mønstre på gensere og mye annet, laster du ned gratis HER!

Husk at du må bla nesten helt nederst på siden, til du finner en knapp hvor det står Last ned magasinet.

 

Jeg skal laste det ned og se om det er kommet mye nytt og spennende.

Jeg vet at det blant annet er kommet flere nye spennende garntyper og mange nye farger. Å prøve ut nytt garn er alltid spennende.

 

Tirsdagen har vært så hektisk at jeg nå skal puste med oppe litt før jeg gjør noe til gangs. Det var egentlig maks uflaks at jeg skulle til legen i morges, akkurat den dagen vi hadde så mange cateringer og kakebestillinger. Men, alle fikk maten levert til rett tid, selv om det ble veldig travelt i dag.

 

Minstemann og mellomste holder på å lage sushi og det er absolutt IKKE “my cup of tea”, så jeg må nok finne noe annet å lage til musikermannen og meg. Hvis jeg ellers bare klarer å løfte meg opp fra sofakroken. Når man har laget mat til andre hele dagen og særlig når det har vært mye å gjøre, frister det ikke så veldig å starte å lage mer mat når man kommer hjem.

Hvis det er noen som har et overskuddslager av energi til overs, så bare send noen vibber hit! 😉

Nei, nå trenger minsten hjelp med leksene, så jeg får bidra litt med matteleksene.

 

HA EN FIN KVELD!!

2 kommentarer
      1. Helt enig! Det er kommet masse spennende oppskrifter nå og nytt garn også. Gleder meg til å teste det ut. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg