Kupp på Mammutsalget

Når man holder på med garnslanking, må man holde seg i skinnet så det ikke blir ett nøste ut og 10 inn.

Copyright: Strikkekjerring

Men Strikkebøker og oppskrifter skal ikke slankes i dette huset.

Så det så!

I ettermiddag har jeg vært på butikken og henta pakken med nye strikkebøker.

Disse 3 var på Mammutsalget og de har jeg ikke i samlingen min, så de måtte jeg bare ha.

Jeg bruker strikkebøkene mine veldig mye og blar i dem ofte for å finne inspirasjon til ting jeg vil strikke.

Bøker har lang varighet og det synes jeg er verdt å investere i.

Den aller første boka Islandske Vottar har jeg ønsket meg lenge.

Jeg er veldig glad i islandsk garn og liker også mønstrene godt.

Boka koster egentlig 429 kr, men på Mammutsalget koster den kun kr 179,-

Du finner boka

HER

Så har vi boka Wiola kofter.

Det er også en bok jeg har ønsket meg lenge.

Jeg liker mønstrene hennes veldig godt og jeg har planer om å strikke meg en ny kofte etter hvert.

Denne boka koster egentlig 399 kr, men er nå på salg til kr 199,-

Du finner boka

HER

Den siste boka er HÉST hvor blant annet Märtha Louise har vært med som designer.

Den er jeg faktisk litt spent på.

Jeg har sett at en del mønstre er populære, så jeg gleder meg til å ta en nærmere titt på denne.

Den fikk jeg tak i knallbillig.

Førprisen var 379 kr og nå kostet den 99 kr.

Den finner du

HER

Hvis du skal handle på Mammutsalget, så varer det frem til 5. mars, så du bør kanskje kjappe deg litt hvis det er noe spesielt du er ute etter.

Ellers så kan det være lurt å tenke litt bursdagsgaver og julegaver og se om du finner noe som passer.

Det er mye penger å spare ved å kjøpe bøker nå og bøker er alltid en flott gave.

Copyright: Strikkekjerring

Nå kan du få nyte synet av den flotte himmelen der jeg kjørte i ettermiddag,

mens jeg skal fordype meg i de nye strikkebøkene mine.

Det kan fort komme til å ta resten av kvelden, det.

 

SEE YOU LATER!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

15 kommentarer
    1. Veldig fine bøker du har fått tak i på salg. Slike bøker er gull. Det er noe man koser seg veldig med. Titte og lese og tenke.. Finne ideer. Kos deg masse med kvelden og nye bøker i hus 💛👍

      1. Ja, heldigvis var de ikke utsolgt.🤗👌🏻
        Det er kjekt å gjøre seg noen kupp på Mammutsalget.🤩

      1. Ja, det er lurt å ta en titt når Mammutsalget starter.🤗 Mye fint man kan sikre seg da.👌🏻

    2. Flott himmel! 🙂
      Du har kanskje samme forhold til strikkebøker som Musikermannen har til gitarer? 😉 Hihi, bare erter 😀

      1. Det er lurt å ta en titt på Mammutsalget.🤗 Det er ofte mye penger å spare hvis man finner bøker man ønsker seg.🤩👌🏻

      1. Ja, bøker er en viktig del i livet.🤗 Jeg har alltid likt å lese. Nå er det aller mest strikkebøker jeg leser.😅🧶👌🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg