Krystallsyken

Morgenen startet tidlig i dag.

Copyright: Strikkekjerring

Når man skal til lege på morgenen, så må man komme seg opp.

Jeg kom til en ny lege i dag og hun kunne etter diverse tester konstatere at jeg har fått Krystallsyken.

Ja, ja…

Det går nå over før eller siden tenker jeg, men plagsomt er det.

Ikke minst nå når vi går inn i en travel tid hos oss.

Å gå rundt å være svimmel og kvalm passer dårlig når man har det travelt, men det må vel gi seg etter hvert får man tro.

Det er lite å gjøre med det annet enn å vente på at det skal gå over.

Hun mener også at det noen av medisinene jeg går på kan ha sitt å si, så jeg skal gå ned på noen doser, men jeg har nå ikke den store trua på at det har noen virkning, men jeg skal være flink pike og gjøre som legen sier.

I dag har vi vært så heldige at vi får litt finvær, så da skal jeg prøve å få gjort noe utendørs, både på jobb og kanskje jeg rekker litt hjemme også.

Vi er lovet opp til 21 grader, men akkurat nå er det 17 grader.

Gresset har vokst mye, så vi skal ta en runde og se over plenklippere og muligens få klippet litt av det store området på campingen.

Vi har fått flere arbeidsfolk på overnattingen og denne uka blir det temmelig fullt, så da skal det fikses frokost og middag til sultne folk.

Så kan jeg fortelle at vi har fått flere søkere på stillingene hos oss, så i dag blir det noen intervjurunder og jeg krysser fingrene for at det gir resultater som fører til at vi får noen som skal jobbe sammen med oss denne sommeren.

Så får vi ikke minst håpe at Krystallsyken min gir seg veldig fort, så jeg ikke går rundt og raver som en full sjømann på jobb, he, he..

Men nå skal jeg aller først unne meg en lunsjpause og gå en tur med hunden i finværet.

Det trenger både jeg og hunden.

 

HA EN NYDELIG MANDAG!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

 

22 kommentarer
    1. Jeg har også hatt krystallsyken. Ble behandlet hos min fastlege og fikk øvelser til å gjøre hjemme. Sjekk behandling med hodemanøver. Sjekk Helse-Norge. Hjalp på meg i hvert fall.

    2. Usj da, ille at du skulle få dette da. Har aldri hatt det selv, men hører at jo at det er ubehagelig. Håper virkelig at det ikke blir langvarig. Her har vi over +20C i dag, og selv om sola ikke er framme så er det en fin dag. God bedring, klems 🤗

      1. Det var nå noe herk nå når vi virkelig får det travelt.😨
        Så deilig med 20 grader.🤩🌞
        Det ser ut til at det bikker det hos oss også i dag.🥰

    3. Krystallsyken har jeg både titt og ofte. Ble noe bedre når jeg kjøpte meg en tempur pute. Nakken får støtte. Når begge sidene er rammet blir det tur til kiropraktor og da blir jeg bra igjen og kan gå flere måneder uten svimmelhet og kvalme. Ønsker deg god bedring. Hvor flott at flere har søkt jobb hos dere og du finner nok den rette personen. Lykke til.

      1. Huff!😨
        Det er ikke noe kjekt.😨
        Bra at du har funnet noe som kan fungere for deg.👌🏻
        Håper dette forsvinner superfort!🤗

    4. Så bra at dere har gått flere søkere til stillingene.
      God bedring. Det der er skikkelig ubehagelig har jeg hørt.
      Det positive er at det som regel går over. Jeg aner ikke om det har noen sammenheng, men de jeg kjenner som har fått krystalsyken er noen skikkelige arbeidsjern. God bedring!

      1. Ja, jeg håper at vi klarer å få noen som vil være sammen med oss i sommer.🤗
        Det er noe dritt med krystallsyken.
        Ufarlig, men ubehagelig.😅

      1. Det håper sannelig jeg også.
        Jeg kan jo ikke ligge strak ut i tid og utid når det virkelig trengs at jeg er på beina.😅😨

    5. Det var ikke god nyhet, men det går over. Mannen min har hatt et par anfall med det, og det var veldig ubehagelig, og jeg måtte støtte han den første kvelden. Men det gikk ganske raskt over heldigvis, og nå er det lenge siden.
      Som de andre skriver, så er det øvelser som hjelper, og de får du sikkert tips av legen.
      Flott med flere søkere på stillingen. Håper dere får en effektiv og flink person, så du kan roe ned litt.
      God bedring! Klem ❤️

      1. Jeg håper det går fort over.😅
        Skikkelig ubehagelig er det, men farlig er det jo ikke.
        Legen sendte meg hjem og sa jeg kunne lese på nett.😅

    6. Åååh, krystallsyken er ikke god å ha! Det er ille nok å være svimmel, og ekstra trasig blir det når man blir kvalm i tillegg. Legen min ga meg noen øvelser da jeg hadde det, men jeg tror nok det var mest tida som hjalp på. God bedring til deg! 🥰

      1. Jeg håper det går fort over.😅
        Det er skikkelig dårlig timing, men slikt passer jo aldri.😨

    7. Ønsker deg masse god bedring..Noe skal det være. Tråkig sykdom altså.
      Håper det er et blaff og aldri kommer tilbake.
      Ta vare på deg selv nå 🥰

    8. jeg har hatt krystallsyken ,fikk øyeblikkelig hjelp hos fysioterapaut som gjorde noen øvelser med meg og da ble jeg kvitt det med en gang ,så det er hjelp å få ,vent ikke ,hør med fysioterapauten i dag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg