Konjakkrommet er ferdig!!

Endelig!!

Etter mange andre gjøremål og noen problemer underveis, kan vi si oss ferdige med det nye overnattingsrommet.

Copyright: Strikkekjerring

Alle rommene våre har navn etter farger, så dette rommet ble Konjakkrommet, rett og slett fordi stolene er konjakkfarget.

Det er alltid stolene jeg finner som bestemmer fargene i resten av rommet.

Copyright: Strikkekjerring

Gode senger er et “must”, så det har vi alltid brukt penger på.

Å ligge godt er viktig.

Dette ble en liten lun sovekrok.

Copyright: Strikkekjerring

Smart-TV, kjøleskap med minibar og internett er også viktig for de som overnatter hos oss.

Copyright: Strikkekjerring

Gode stoler og en fin krok å slappe av og se på TV er også koselig.

Sengeklær vasker vi selv og jeg liker absolutt best kreppsengetøy på sommeren.

Hvis du ikke har prøvd det, anbefales det så absolutt.

Copyright: Strikkekjerring

For arbeidsfolkene som bor hos oss, er også stort klesskap viktig, slik at de plass til det de har med seg når de skal bo et par uker i slengen.

Copyright: Strikkekjerring

Som dere ser, kom matten til sin rett på dette rommet.

Jeg liker at det skal være litt hjemmekoselig på rommene og ikke så sterilt.

I morgen skal alt verktøy ryddes på plass, søppel fjernes og vi skal vaske, for i helga skal det være konfirmasjon igjen.

Men nå skal altså resten av kvelden nytes og vi kan si oss fornøyde med at vi nå har ferdig 6 overnattingsrom.

 

NYT FREDAGSKVELDEN, MED ELLER UTEN KONJAKK!!

 

Følg meg gjerne her:

Facebook: Strikkekjerring

Instagram: Strikkekjerring.blogg.no

 

12 kommentarer
      1. Så godt å høre.🤗
        Presidenten kunne gjerne fått overnatte i dette rommet. Han kan nok trenge en pause fra jobben sin.🤩

    1. Vi hadde et cognacrom her på hytta før jeg omskapte det til kontor.
      Og det var ikke stolene som inspirerte meg.
      Nå har jeg kontor med barskap.

    2. Dette rommet var bare lekkert, godt å komme til dere tenker jeg, og deilige senger!
      Dere er flinke og har alt på plass! Likte godt fargene på rommet, harmoni!
      God pinse……

      1. Takk for det.🤗
        Godt å være ferdig og vi ble fornøyde med hvordan det ble og det håper vi gjestene også blir.😊
        Riktig God Pinse til deg også.🌸

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg