Knute på tråden??

En liten fremgangsstatus på mitt nye prosjekt, Pagan Sky.

Copyright: Strikkekjerring

Som dere ser, vokser og trives prosjektet.

Det blir bare større og større for hver dag som går.

Det er bare å mate det med favorittretten: Garn, så ordner det seg.

Samarbeidet har gått bra, men nå har prosjektet funnet ut at det kan være lurt å gå hver sin vei.

Ja, det har sågar bestemt seg for at det vil deles i 3 deler.

Det kan se ut til at dette er av de lykkelige skilsmissene, så vi får håpe at det ikke blir de store bruduljene i forbindelse med bruddet.

Det interessante er jo hvordan fordelingen av maten skal skje og hvem som skal få mat først og hvem som må vente på tur.

Der kan det nok bli noen diskusjoner, men vi får håpe de klarer å løse problemet på en fredelig måte,

så ikke garnformynderiet må gå inn og mekle.

Da vil det jo fort bli stopp i fremgangen og det må man jo for all del prøve å unngå.

Knute på tråden kan jo fort oppstå i slike fordelingssaker og da er det godt å vite at det er mulig å få tak i kompetanse utenfra.

Jeg får etter beste evne, forsøke å innta rollen som mekler i prosessen, slik at det ikke blir noen forsinkelser, eller

Gud forby! streik!

Da vil jo arbeidet bli nedlagt med øyeblikkelig virkning og det vil være null fremdrift på ubestemt tid.

Det skal jeg si dere at jeg har vært borti før og da kan det ta svært lang tid før arbeidet blir gjenopptatt.

I verste fall blir det aldri gjenopptatt og da vil jo alt arbeidet være forgjeves.

Men jeg har trua!

Foreløpig er det dialog blant partene, så da får vi tro at dette ender godt og at arbeidet kan fortsette uten flere avbrudd.

Copyright: Strikkekjerring

En lang helg på jobb og en lang møtedag i dag, har visst tæret på energinivået, så før jeg gir meg i kast med flere forhandlinger, må visst kroppen hvile seg litt og samle litt krefter til innspurten.

Jeg håper at prosessen kommer i mål i morgen, slik at den gode fremdriften kan fortsette.

Men først skal visst batteriet tømmes helt med snømåking.

Jeg hadde god utsikt ut vinduet i løpet av dagen, så jeg skjønte hva som ventet utenfor huset i ettermiddag.

 

HA EN ENERGIRIK KVELD!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg