Kjenner du noen som trenger denne??

De fleste av oss gjør nok det.

Dette mønsteret ble laget fordi moren til en venn spurte om hun kunne lage en lue til henne på grunn av at hun gikk gjennom kreftbehandling på sommeren.

Copyright: Susan Byrd

Da trengte hun en lett lue som pustet i bomull.

Mange som går gjennom kreftbehandling mister håret og både trenger de noe som kan varme dem på hodet, siden de fryser lett, og fordi de har lyst til å ha noe fint å ha på seg.

Dette mønsteret er helt gratis, så du kan laste det ned og begynne å strikke NÅ!

I tillegg er den skikkelig fin!

 

Mønster: Cotton DK Eyelet Beanie

Garn: Patons North America Weekender eller bomullsgarn som passer

Pinner: 3.75 mm

Størrelse: One size (voksen)

 

Jeg er som vanlig i gang med dagens oppgaver, men jeg har ikke så mange rom å vaske i dag, så det skal gå kjapt.

Det er innevær i dag også, så da skal jeg fortsette med kontorarbeidet og så har jeg en plan om å dra på butikken med tomgodset som er i garasjen.

Det har hopet seg opp der, så nå må jeg gjøre noe med det.

Musikermannen pusler i bobilen og prøver å finne ut av hvordan alt virker.

Det er mye å sette seg inn i, men han koser seg mens han holder på.

Men først skal jeg ta meg en kopp te og strikke litt på Sorbet Cardigan, mens jeg planlegger dagen.

Planlegging er halve arbeidet, ikke sant?

Da kan jeg planlegge (les:strikke) halve tiden av det jeg jobber, kanskje??

Det synes jeg høres ut som en veldig bra plan for dagen, he, he….

 

HA EN PLANLEGGENDE JULIONSDAG!!

 

Følg meg gjerne her:

Facebook: Strikkekjerring

Instagram: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

 

15 kommentarer
    1. god morgen ,ja her har jeg også tatt fram strikketøy ,plutselig var det lite fristande å kose seg ute ,det regner jamt og trutt og temperaturen sier 12+
      pusle i bobilen hørtes koselig ut ,jeg skulle gjerne puslet der ute jeg også pakket litt og vasket til ferien om 2,5 uke men det får bli en dag uten regn :=) ha en finfin dag da

      1. Ja, her er det 10 grader, regn og vind, så det frister ikke å gjøre så mye ute.😅 Da frister strikking inne mer.😁Kos deg med innesysler i dag.🤗

    2. Den så kjempefin ut 🙂 Elsker hodeplagg jeg 🙂 Men er ferdig med å strikke og hekle. FOR vondt i fingrene. Har skjedd noe med tommelen min. SÅ her blir det kjøpt 🙂

    3. Hvis det er noe trøst, det regner her også (vestlandet) !!!! Så da blir det innekos med strikking av Dahlia cardigan på meg, å du strikker på din Sorbet. Ser ut som vi har en plan, Egon! :))

      1. Det vil jeg tro du gjorde.😊
        Rundt meg er det mange som er eller nettopp har vært under behandling, dessverre.❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg