Julekalendere for strikkere – Se lista!

Jeg er definitivt et julemenneske og i morges har jeg gledet meg over at alle mine har åpnet kalenderne sine.

Nytt av året er julekalender til valpen. Den har jeg ikke laget selv. Den er nok kjøpt.

Det finnes også mange fine julekalendere på nett for oss som er glade i strikking, hekling og håndarbeid.

Jeg har laget en liste over de jeg har funnet og de deler jeg med DEG i dag. <3

Copyright: Strikkekjerring

Valpen vår syns det var kjempestas med kalender og var storfornøyd med de 2 små hundekjeksene som lå inni luke 1.

Men nå over til lista over julekalendere for oss håndarbeidinteresserte:

 

  1. Strikkeoppskrift    Her kan du vinne en stooooor pakke med masse fint, både strikkestash, sjokolade og myyyye mer! Svar på spørsmålene hver dag til jul
  2. Garnstudio  Her legges det ut et nytt julemønster hver dag i desember. Jeg ser at den foreløpig er lagt ut bare på engelsk, men den kommer nok på norsk kjapt, vil jeg tro. Veldig søte de som ble lagt ut i dag.
  3. Hillesvåg    FB-konkurranse. Her blir det hver helg lagt ut en konkurranse hvor du kan vinne fine strikkepremier.
  4. House of Yarn/Dale garn FB- konkurranse. Her blir det hver helg lagt ut en konkurranse hvor du blant annet kan vinne garnpakker.

Det var lista mi. Hvis jeg finner flere, skal jeg redigere lista.

Tips meg gjerne hvis du har funnet noen håndarbeidsrelaterte, så skal jeg oppdatere lista.

Kos deg masse med disse julekalenderne i desember!

 

I dag skal jeg på jobb. Vi har julebord i dag, så da går hele dagen med. Det er mye som skal gjøres.

Strikkemessig har jeg fått begge armene på Hjertegenseren på en pinne sammen med bolen og skal snart starte på mønsteret. I dag blir det ikke noe strikking og neppe i morgen heller, siden vi har julebord da også.

Avslutter med et bilde av valpen når vi åpnet kalenderen i morges.

Hun var kjapp til å ta de 2 hundekjeksene i munnen og løpe og legge seg under bordet og kose seg med dem.

 

HA EN KJEMPEFIN 1. DESEMBER!

Copyright: Strikkekjerring
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg