JUHU!! Jeg skal være Kurstester!

Reklame | I samarbeid med SØMROM

I dag har jeg noe riktig hyggelig å dele med dere.

Copyright: Strikkekjerring

Blant flere hundre søkere, har jeg vært så heldig at jeg er en av dem som får lov til å være Kurstester for å teste ut et digitalt sykurs.

Gjett om jeg gleder meg til å lære mer og bli bedre venn med symaskinen min.

Her får jeg hjelp av de aller, aller beste også.

Husker dere Tanja som vant Det Store Symesterskapet på NrK i 2017??

Hun lager de flotteste symønstre og designer klær med tilpasninger slik at alle kan bruke dem.

Nå bor hun i Oslo og driver Sømrom.

Dere kan lese mer og melde dere på digitale sykurs og se webinar hos henne

HER

Du husker kanskje at hun vant med brudekjolen hun sydde??

Hun er skikkelig flink, så er det en gang i livet jeg skal lære å sy, så må det være nå.

Jeg gleder meg masse til å virkelig gå inn i dette og teste ut hennes digitale sykurs.

Her må man som tester være nøye med å gjøre slik det står at det skal gjøres og også gi tilbakemeldinger på kurset underveis og etterpå.

Her nytter det ikke å ta snarveier eller gjøre sin egen greie.

Man må følge kurset og gjøre slik det er lagt opp til.

Så her fikk faktisk Allansverden

nesten rett da han sa at vi ikke fikk være med på Bloggserien på TV, men måtte holde oss til Det Store Symesterskapet.

Noen ganger kan det gå troll i ord, ha, ha….

Neste uke starter det opp og i mellomtiden skal jeg se om jeg har stoffer som kan passe, eller om jeg må kjøpe noe.

Jeg satser på at jeg skal finne noe jeg har som kan brukes.

Når man skal testsy er det jo ikke sikkert at det blir helt perfekt, så jeg kan nok bruke noe jeg har fra før håper jeg.

Dette skal bli gøy og dere skal få være med på prosessen underveis, så følg med!

Copyright: Strikkekjerring

I dag har jeg faktisk rukket å ta en liten pause midt på dagen og komme meg ut og gå sammen med hunden.

Det er mye finere å gå tur midt på dagen altså!

Veldig mye varmere i sola også.

Nå skal jeg komme meg tilbake på jobb for arbeidsdagen er så langtfra ferdig enda.

 

NYT MARSKVELDEN!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

28 kommentarer
    1. Dette høres veldig spennende ut. Det skal bli gøy å følge med på dine tryllekunster ved symaskinen. Du er jo bare så flink med alt du foretar deg, så dette blir gøy!:))

      1. Det er med litt skrekkblandet fryd skal jeg si deg.😅
        Jeg håper jeg får det til og at det blir bra. Gleder meg til å prøve.🧵🪡👌🏻

    2. Du kan jo det meste så dette skal bli gøy! Synd at datter studerer dette hadde vært noe for henne som elsker å sy. Gleder meg til å se det du tryller frem. 👍

      1. Jeg gleder meg til å prøve.🤩🧵🪡
        Jeg har veldig lyst til å bli flinkere til å sy.🤗

    3. Wow så spennende og interessant. Og at døgnet ditt har dobbelt så mange timer som oss andres sitt, er jeg helt sikker på🤣
      lykke til og jeg gleder meg å se hva du skaper🌹🌹🌹✅️

    4. Gratulerer så gøy, dette lover godt. Når du godkjenner prosessen så vet vi alle at dette blir bra.
      Heldige deg! Det var moro…🥰

    5. Det blir spennende! 😀
      Burde hatt opptil flere kurs jeg…er så dårlig på å sy med symaskin, men bør ta den fram snart. Har en gardinkappe jeg må sy inn på ene sida 😄

      1. Ja, jeg gleder meg til å prøve.🤗🪡🧵
        Å sy er morsomt, men det er fint å få hjelp til hvordan det skal gjøres.🤩

    6. Så gøy å kunne få teste ut noe sånt!
      Jeg har aldri kommet godt overens med symaskin – har knekt flere nåler på symasking – så holder meg til strikking og hekling (enn så lenge i alle fall?) 🙂

      1. Jeg gleder meg masse til å begynne.🤩🪡🧵
        Jeg er sikker på at det er gode forklaringer.🤗👌🏻

    7. Så moro at du ble plukket ut! Veldig glad på dine vegne 🙂 Ja det kan gå troll i ord av og til! Gleder meg til å følge deg og den fine bloggen din videre 🙂

    8. Gratulerer! Dette blir spennende å følge med på!!!

      Ja nå varmer sola når den er fremme – og hører det smelter sakte men sikkert…. drypper av tak!

      1. Jeg gleder meg til å lære mer. Det blir gøy!🤩🪡🧵
        Her smelter det litt for så å fryse på igjen på natta.❄️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg