Jubileums – GIVE AWAY!!

Vet dere hva?

Copyright: Strikkekjerring

Det har jo gått meg hus forbi at jeg har jubileum både her og der.

På Facebooksiden til Strikkekjerring har jeg jo for en god stund siden rundet 1000 følgere og sannelig min hatt har jeg rundet over 1000 følgere på Instagram også.

Det må jo sannelig feires med brask og bram og en GIVE-AWAY til alle dere fine følgere.

Copyright: Strikkekjerring

Fine plassering på Blogglista i dag er det jammen også og det er jo slett ikke min fortjeneste, men deres!

Det er jo dere som følger med, leser og kommenterer, så da skulle det bare mangle at det ikke skulle komme ett par premier til dere i dag.

Tusen, tusen takk til dere alle!

Jeg tenkte å dele premien i 2, slik at det blir en vinner fra selve bloggen og en vinner fra Instagram.

Da har dere mulighet for å være med begge steder hvis dere vil.

Den første garnpakken, som trekkes fra bloggen, kommer til å inneholde dette her:

Copyright: Strikkekjerring

 

2 nøster Faerytale

2 nøster Wish

1 nøste Soya selvstripende sokkegarn.

 

Den andre pakken, som vil bli trukket på Instagram, inneholder dette:

Copyright: Strikkekjerring

 

2 nøster Kid Silk

2 nøster Wish

1 nøste Soya selvstripende sokkegarn.

 

For å vinne en av disse pakkene, trenger du slett ikke gjøre så mye.

Du trenger kun å legge igjen en kommentar eller smiley i kommentarfeltet, så er du med i trekninga.

Jeg trekker en vinner fra bloggen her og en vinner fra Instagram 31. januar.

Sånn!

Da er det bare å slenge seg med!

 

Litt ekstra garn har man jo alltid bruk for, ikke sant??

Særlig hvis det er like dårlig vær hos deg som hos meg.

Vi har faktisk fått den aller første vinterstormen.

Været ble verre enn det var meldt, så nå suser det skikkelig rundt husveggene her.

Ferga både her og sør for oss er innstilt, så det er bare å glemme hvis man egentlig hadde tenkt seg ut og reise nå.

Jeg skal slett ikke ut og reise, men jeg har en date med Fisketeppet mitt.

Det gir seg ikke før det får litt flere fisker sammen med seg, sier det, så da må jeg bare høre etter, ellers blir det bare sure miner.

 

NYT EN VINDFULL LØRDAGSKVELD!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

Premien er ikke sponset av Facebook eller andre aktører, men kjøpt av meg.

 

 

73 kommentarer

Siste innlegg