Jobbtilbud via bloggen

Bloggen min er blitt lagt merke til og i dag fikk jeg et hyggelig jobbtilbud i innboksen min.

Copyright: Strikkekjerring

Det er jo veldig hyggelig, så i kveld skal jeg lese gjennom kontrakten, for dette jobbtilbudet kommer jeg til å takke ja til.

Det har som dere sikkert skjønner med bloggen min å gjøre, men mer har jeg ikke lov til å fortelle foreløpig.

Copyright: Strikkekjerring

Som dere ser, skinner sola hos oss og jeg har fått plantet ut alle blomstene jeg har kjøpt.

Jeg bare MÅTTE kjøpe dette fine uglesettet.

Er det ikke fint?

Det er kjøpt på Coop OBS, hvis noen av dere ble fristet, hi, hi…

Copyright: Strikkekjerring

Jeg kjøpte 2 av disse krukkene også.

De kjøpte jeg på Jysk.

Nå har jeg fått plantet alle sommerblomstene jeg kjøpte rundt omkring.

På jobb har jeg også fått gjort mye i dag, så to-do lista mi er faktisk blitt litt kortere og ikke lengre i løpet av dagen.

I morgen er det rundvask og møblering på det nye overnattingsrommet,

så er det klart til å tas i bruk.

Det skal bli godt å bli ferdig med byggesjauing.

Overnattingsgjestene våre har fått middag, så nå kan roen senke seg både her og der.

 

HA EN FLOTT JUNIKVELD!!

 

Følg meg gjerne her:

Facebook: Strikkekjerring

Instagram: Strikkekjerring.blogg.no

 

12 kommentarer
    1. gratulere ,blir spennende å høre hva jobben går ut på etterhvert,for jeg reknet med att vi får vite det på sikt :=) koslig uglesett ja ,såg på det da vi var på obs ,men frosken fristet også ,kjøpte ikke men kanskje en dag :=) om der er flere igjen

      1. Ja, veldig spennende.🤗Forteller så snart jeg kan.😊Frosken var også fin. Det er veldig mye fristende å finne i butikkene som passer i hagen.🍀🌸

    2. Herlig, så gøy da..Gleder meg til å høre om dette altså! Sånt er morsomt.
      Veldig fine blomster og krukker du har handlet. Moro å pynte i hagen! 🙂
      Fin kveld til deg…

      1. Veldig moro!🤗
        Nå melder det regn her, så det var visst bra jeg fikk blomstene plantet.😅

    3. Så artig med jobbtilbud 🙂 Gratulerer 🙂
      Heia Norge – og de klarte seg bra i går 😀

      Godt å få plantet ut sommerblomster 🙂 Lag deg en fin fin fredag!

      1. Ja, det var både overraskende og morsomt.😊
        Godt at jeg fikk plantet ut alt jeg hadde kjøpt, for nå melder det regn.😅
        En fin fredagskveld til deg.🍓

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg