Jennifer Steingass – til halv pris!!

Jennifer Steingass er en utrolig flink strikkedesigner og hun lager de lekreste mønstre på særlig rundfelte gensere.

Du får nok ikke bestille Jennifer Steingass, MEN akkurat nå får du alle hennes mønstre til HALV pris!

Så det er bare å plukke i vei og lagre til senere bruk. Du trenger ingen rabattkode. Den blir lagt til automatisk når du betaler.

 

MØNSTRE: 30 DESIGN HER

Copyright: Jennifer Steingass

Jeg elsker de fine detaljene og lekre fargesammensetningene hennes.

Copyright: Jennifer Steingass

 

Gårdagen var trist og tung!

På slutten av arbeidsdagen fikk jeg beskjed om at min onkel var død, brått og uventet av hjerteinfarkt.

Selv om han var over 80 år, var han sprek og i full vigør, så da kommer det uansett som et sjokk på alle. Jeg tenker mye på min tante, hans barn og barnebarn som har mistet en som de var så utrolig glade i.

Mitt andre hjem var hos dem da jeg var lita og onkel var en fantastisk mann. Hjelpsom, snill, engasjert og opptatt av alt og alle. En god diskusjon gikk han ikke av veien for og jeg husker spesielt godt at han kunne kave seg opp og argumentere for sin mening. En gang tenkte han nok at det begynte å bli vel varmt, så da sa han: Nei, no glunta, no må vi ro oss ner! Tenker nok at han snakket like mye til seg selv, som de andre. 🙂

Vi skulle så gjerne hatt deg her i mange år til! <3 <3 <3

2 kommentarer
    1. Så mye fint!! Skulle ønske at eg kunne strikke litt fortere😅 Vil jo strikke alt😍

      Varm klem til deg på en trist dag💞

      1. Takk så mye. <3
        Ja, hadde man hatt like mye strikketid som man hadde hatt strikkeønsker.
        Det hadde vært fint, det.
        Det fins så utrolig mye fint.
        En riktig fin kveld til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg