Jeg VANT!! Jeg VANT!!

De fleste dager er det ikke så spennende å gå i postkassen. Det er jo mest reklame og regninger.

Konvolutter med håndskrift er jo nesten “utryddet”.

Derfor var det ekstra koselig å finne en fin konvolutt med navnet mitt skrevet på.

Med det samme lurte jeg veldig på hva som kunne være i den, men så kom jeg jo på at jeg hadde vunnet i Bunny Trash sin julekalender!

Copyright: Strikkekjerring

Inni konvolutten lå et Flaxlodd og et koselig julekort med en hyggelig hilsen med den fineste håndskriften du kan tenke deg!

Så utrolig hyggelig! Jeg vant ikke noe på Flaxloddet, men den største gleden var det hyggelige kortet!

Tusen, tusen takk Bunny Trash! Ta en titt i den kule bloggen hans her: Bunny Trash

 

Det er virkelig synd at vi er sluttet å skrive brev og sende julekort.

Da jeg var lita, hadde jeg masse brevvenner. Det var kjempekoselig å få og skrive brev. Ofte samlet vi på noe og da byttet vi servietter, viskelær, penner, godteri og annet stash.

Da hadde det betydning om man kunne skrive pent eller ikke. I dag betyr det omtrent ingenting! Man trenger stort sett ikke å skrive noe annet enn navnet sitt nå og da. Resten foregår på tastaturet.

Copyright: Strikkekjerring

I dag har det vært skikkelig svinkaldt!

Men så sinnsykt vakkert vinterlys ute! 13-14 minus, skarpt lys og en nydelig, liten måne over fjellene da det begynte å bli mørkt.

Her var jeg ute og gikk tur med hunden etter en runde med varetelling og en tur til fysioterapeuten.

Det har vært travle dager med mye som har skjedd de siste dagene, så det har gått i ett fra morgen til kveld.

Det skal derfor bli godt å ta fram strikkinga i kveld og finne hvilepulsen.

I morgen er det back in business og telle mer varer, så derfor skal kvelden nyyyytes.

Copyright: Strikkekjerring

 

På pinnene mine er denne og jeg gleder meg nye syyykt til den er ferdig og kan tas i bruk, for den er nemlig til MEG!

 

ØNSKER DEG EN RIKTIG GOD HELG!!

9 kommentarer
      1. Så absolutt!
        Det koseligste av alt var kortet.
        Jeg ble skikkelig imponert over den fine håndskrifta di.
        Tusen, tusen takk for koselig hilsen og god helg!

    1. ja Bunny er skikkelig kjekk som sender ut alle disse flaxloddene ,jeg vant heller ikke ,men du som det gledet å vinne og få brev og koselig kort i postkassen ja :=)det var et vakkert strikk du hadde der ,er det genser :=)

      1. Helt enig! Så fint gjort!
        Ja, det er Chunky Dahlia som er på pinnene og det skal bli genser til meg selv.
        Riktig God Helg til deg!

      1. Ja, sannelig ikke ofte man finner slike koselige brev i postkassen, det skal være sikkert.
        Riktig God Helg til deg!

    2. Genseren var bare rålekker, har veldig lyst på den selv, men litt vanskelig for meg (i utlandet) å få tak i mønsteret. Men en dag…;-) Gleder meg å se den ferdig.
      God helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg