Jeg tok bloggutfordringen

BUNNY

har laget en bloggutfordring til oss og jeg må jo slenge meg med da, vet dere.

Copyright: Strikkekjerring

Her er altså en trøtt Strikkekjerring og en trøtt Tiara nå på morgenkvisten.

Strikkekjerring med bustete hår, mens Tiara alltid er velfrisert og fin, men jeg tar ikke meg selv så høytidelig og jeg vil tro dere alle står det over, ha, ha…

Hun liker helst å ta det litt med ro på morgenen og det er svært viktig å ligge på siden av mor mens hun spiser ferdig frokosten sin.

Selv inntar hun frokosten i ett forrykende tempo mens hun hele tiden ser etter om kattene prøver å stjele maten hennes.

Hun bare flytter seg hvis de kommer og rapper av maten hennes, men hun liker det ikke.

Likevel vet hun at det er de som er eldst og prøver ikke å jage dem unna.

Copyright: Strikkekjerring

Men hun oppdager snart at mor er ferdig med å spise, så da må det susses litt og hun er klar for en ny dag.

Foruten å gå tur, kose med husets folk og alle som kommer på besøk, er hennes favoritting å gjøre, å bli fønet.

Fra hun var lita har hun vært sammen med meg på badet og når jeg tørket håret, kom hun også og stilte seg opp og jeg måtte blåse litt på henne også.

Hun blir ikke lei, så til slutt må jeg si at nå må mor få tørket håret før det tørker av seg selv.

Copyright: Strikkekjerring

Kosestund hos far på morgenen hører alltid med.

Vi har også 2 katter, men de hadde fått i seg frokosten og var kommet seg ut da bildene skulle tas.

En del av bloggutfordringen var jo å ta bilder og legge ut så fort som mulig.

Copyright: Strikkekjerring

Det ble sen kveldstur med hunden i går kveld.

Himmelen var underlig.

Det var på en måte måneskinn, men samtidig kunne man se at det var litt overskyet, med klar himmel innimellom.

Vanligvis er jo himmelen bare mørk, men her så man tydelig hvor det var skyer og ikke.

Copyright: Strikkekjerring

Litt tidligere på kvelden var det lyst og fint litt lenger inn i fjorden også.

I dag er det kakebakedagen hos meg og kanskje dere får se litt bilder og får noen oppskrifter senere i dag.

I morgen er det Lørdagskafe med kaffe og kaker, så da må det være kaker nok.

Ikke minst skal jeg prise en del antikviteter vi har satt fram for salg i bruktbutikken og vaske gulv og rydde det siste, slik at det er klart for morgendagen.

Menyen for søndagens middagsbuffet er klar og denne helga skal jeg prøve å lage en ny dessert.

 

HA EN FIN FREDDA!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

11 kommentarer
    1. Herlige bilder til utfordringen!

      OG det bildet fra i går kveld – bare lekkert! Flott lys i begge disse bildene 🙂

      God ny dag til deg 🙂 Og god helg!

      1. Morratryne og bustet hår, men det er jo sånn man ser ut på morgenen😅😂
        Det har vært deilig med noen dager med klarvær.🌟🌞

      1. Så morsomt!🤗
        Jeg skal inn og se hos deg.🤩
        Her ble det rykende ferskt fra trøtte morråtryner.🙈😅

      1. Hehe…😅
        Kunne vært kjekt å være hund i blant. De er like fine både morgen og kveld😂👍🏻

      1. Ja, når man ikke har dyr i hus, så kan det være veldig greit å finne noen bilder fra arkivet.🤗👌🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg