Jeg har fått meg maskot!!

Se på den søte lille fyren her!!

Copyright: Strikkekjerring

I går kveld hadde vi strikkekafe hos oss og snille Hanna hadde laget denne til meg i bursdagsgave!

Se hvor søt den er!

Jeg blir skikkelig glad for hjemmelagede gaver, så dette var midt i blinken for meg.

Musikermannen påstår at han har stått modell og at han skal hete Trygve, men jeg har mer enn nok med 1 Trygve i huset, så jeg synes maskoten min må få et annet navn.

Har dere noen gode forslag til hva han kan hete?

Jeg sier som presten: Hva skal barnet hete?

For det er en han i mitt hode, hi, hi…

Copyright: Strikkekjerring

Ikke nok med at jeg fikk meg en maskot, men jeg fikk også nydelige tulipaner og kort fra strikkedamene i Nordre Meløy Husflidslag. Utrolig koselig!

Musikermannen henta gitaren og alle sang bursdagssang til meg.

Med andre ord hadde jeg en perfekt bursdagsfeiring.

Copyright: Strikkekjerring

Humøret er alltid på topp når vi møtes.

På bildet manglet flere av damene, siden de kom “fashionable late”, hi, hi…

Det ble helt full rundt bordet etterhvert.

Som dere ser, sitter min stakkars pappa forskremt borti hjørnet der.

Vi fikk også en ny beboer på overnattingsrommene. Dere ser såvidt i armen på ham til høyre.

Stakkars mann! Han trodde nok han var havna i et utdrikningslag med masse damer, skrål og latter.

Jeg får se om han dukker opp til middag i dag, eller om han ble så vettskremt at han ikke tør å komme tilbake, ha, ha…

Jeg er i full gang på jobb. Vi har catering og kaker som skal leveres på formiddagen, så det merkes at det straks er påske.

 

ØNSKER DERE EN STRÅLENDE ONSDAG!!

 

Følg meg gjerne her: Strikkekjerring

 

19 kommentarer

Siste innlegg