Jeg har boller i ovnen. <3

I dag var jeg som vanlig tidlig oppe og da jeg kom hjem, var Musikermannen gått  ut en liten tur med hunden.

Copyright: Strikkekjerring

Han går litt og litt lengre for hver dag som går.

Været i dag er nydelig og det er meldt veldig varmt, så jeg skjønner godt at han rusler nå på morgenen.

Jeg tenkte å overraske ham med nystekte boller, så jeg sendte ham en melding.

Dialogen kan dere se nedenfor her.

Copyright: Strikkekjerring

Dialogen gikk ikke helt som jeg hadde trodd….

Musikermannen leser og tolker i hytt og pine, så misforståelser er helt vanlig her i huset, ha, ha…..

Uansett. Boller til frokost ble det ute i sola.

I dag skinner sola og det er allerede varmt, så jeg skal bruke store deler av dagen ute.

Jeg må visst ta en titt og se hva regnet og vinden har forårsaket i hagen og gjøre en liten innsats for å rette opp noe av elendigheta.

Så har jeg en del malearbeid å gjøre og hellene jeg kjøpte i går, må bæres ut av bilen.

Det burde bli en bra treningsøkt tenker jeg.

Og så har jeg jo handla inn grillmat, så grilling i sola blir det til middag i dag.

Nå skal soldagen utnyttes til fulle.

 

NYT SOMMERLØRDAGEN!!

 

Følg meg gjerne her:

Facebook: Strikkekjerring

Instagram: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

 

9 kommentarer
    1. Skjønner godt at han ble skremt da du meldte han om bolle i ovnen 😂😂😂
      Håper grilldagen varer helt til midnatt for dere 😀

      1. Ja, han så det virkelig for seg.😂
        I dag har det virkelig vært en fantastisk fin sommerdag.☀️☀️☀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg