Jeg er her (under tvil)…

Jeg takker så mye for alle meldinger og det er svært hyggelig at dere savner bloggen. 🙂

Det har vært en pause hos meg, av flere grunner.

Copyright: Strikkekjerring

Helsa mi (som jeg ikke liker så godt å snakke om) har ikke vært den beste og Musikermannen er dessverre ikke så bra etter operasjonen som vi gjerne skulle ønsket.

Men først og  fremst har jeg tatt en god tenkepause.

På grunn av bloggen har jeg dessverre hatt en del ubehagelige opplevelser og telefoner og det har blitt produsert historier om meg som ikke er sanne.

Når man eksponerer seg med å skrive blogg og deler mye av livet sitt, så er det noe man må regne med, synes noen kanskje, men jeg har ikke delt mer enn jeg kan stå inne for.

Jeg står for en støyt, men jeg liker ikke så godt å skulle forsvare meg mot ting som ikke er sant og når det går ut over mine nærmeste, blir jeg både trist og lei meg.

Da kan det være lurt å tenke seg godt om.

Nå skal det sies at absolutt alle mine medbloggere er svært koselige og hyggelige mennesker, som jeg savner, så det er ikke noen av dem som jeg ikke er på godfot med.

Jeg savner også dere fine koselige lesere, så etter en nøye overveielse, kommer jeg til å fortsette å skrive.

Jeg kommer nok til å tenke meg litt bedre om for hva jeg deler av mitt privatliv, men jeg velger å tro at de som kjenner meg, klarer å sortere ut hva som er sant eller ikke av det de hører.

Først og fremst er dette en strikkeblogg hvor jeg deler det jeg lager av både strikking og andre hobbyer jeg driver på med, men også litt dagsaktuelle temaer og litt av hva annet jeg sysler med og kanskje inspirere andre til ting de kan ha lyst til å lage selv.

Det fine er at jeg har laget mye de siste ukene, som jeg kan vise dere og jeg kommer heller ikke til å dvele ved dette videre, men se fremover og ha godt humør og en lett tone, som før.

Så restegarnsveska jeg har laget over her, symboliserer også at av rask og rusk kan det komme ut noe fint som absolutt er brukanes.

Det kan det også gjøre i livet, så rusk og rask kan man samle sammen og la det bli noe som er fint i stedet for å la det være rusk og rask.

Den er heklet av dobbelt garn av rester som Muskat og lignende på krok 4.5 mm.

Min er nok blitt litt til underveis, men du kan finne en lignende HER ved å trykke på linken. 🙂

Jeg håper dere fremdeles vil like å lese bloggen, selv om jeg må verne litt om privatlivet.

Jeg har brukt tid til å tenke på hvordan jeg skal forklare dette uten å henge ut noen eller gjøre noen lei seg, så jeg vil ikke si for mye, men samtidig forklare hva som er grunnen bak bloggpausen.

Så jeg er her, under tvil, siden jeg ikke ønsker å utsette mine nærmeste (og meg selv) for ubehageligheter som de ikke fortjener.

Sånn!

Da har jeg fått sagt det jeg har å si om saken og anser meg for HELT ferdig med den.

Jeg vil derfor fokusere på positive og hyggelige ting og ikke minst ta meg en bloggrunde for å se hva dere andre koselige medbloggere har bedrevet tiden med i sommer.

 

HA EN FORTSATT FIN SOMMERDAG!!

 

Følg meg gjerne her:

Facebook: Strikkekjerring

Instagram: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

 

 

29 kommentarer
    1. Jeg ble glad for å finne deg igjen her! Den resteveska di var kjempefin. Håper at du fortsetter. Du gir i alle fall meg noen fine ideer.

    2. Godt å ha deg tilbake, kjære medblogger. Jeg har savnet deg og vært innom og sjekket om du har “kommet hjem” flere ganger. Hurra for skriverier fra deg igjen! Jeg digger den lune humoren din og kreativiteten din! ❣️
      Jeg har også opplevd ubehageligheter pga bloggen. Det er ikke alltid man kan forutse folks reaksjoner, og ikke alle liker å se “sannheter” på trykk, spesielt om det ikke er deres egen sannhet. Men man lærer, og jeg tenker som deg at jeg uansett står for det jeg skriver.

    3. Fryktelig trist å lese hva som har skjedd. Bloggen og innleggene til deg og musikermannen er noe av det som krydder dagen og jeg får meg mang en gapskratt. Så stå på fine mennesker, ikke la de “taperne” vinne. Styrkeklemmer sendes over fjordene nå❤️

    4. Godt å ha deg tilbake! Jeg lurte på hvor du var blitt av. Man skal ikke tåle “såpass” selv om man stikker seg litt frem ved å blogge.
      Jeg har merket lite “snakk”, mulig jeg bare er svært tunghørt når det gjelder å høre hva folk tisker om bak ryggen min. Derimot har jeg, også i det virkelige liv fått positive tilbakemeldinger på bloggen.
      Det roer seg som regel.

      1. Veldig hyggelig å høre fra deg igjen.
        Gleder meg til å ta turen innom deg og se hva du har kommet med i løpet av de siste ukene.
        Jeg er nok “back in business”, så titter innom snart. 🙂

    5. Så flott å se deg igjen 🙂 Jeg visste ikke at noen har vært ekle med deg. Og jeg tenker liksom at du har vært lite privat og overhode ikke over noen grenser. Men folk har vel forskjellig syn. Håper du ikke får noe mer problemer. Det er DU som bestemmer over din blogg og ditt liv <3

      1. Tusen takk for hyggelige og fine ord.<3
        De tar jeg til meg, hi, hi…
        Skal komme på besøk til deg snarest. 🙂

    6. Det finnes alltid noen som må bakvaske andre. En skal være glad at alt ikke kommer fram, men nok til at en vet at det produseres ondsinnet og usann sladder. Vi har desverre opplevd at noen har gått til tredjeperson og sakt at det har jeg sakt om vedkommende. Forbannet dikt og løgn. Elin, vit at både du, Trygve og deres barn er de mest hederlige mennesker blant oss. Så får bare mennesker vise sin smålighet ved å forsøke å blankere og drite ut andre. Stå på, men ta vare på dere selv.

    7. Nå ble jeg lettet og glad. Har lurt svært på hvor du ble av. Overhodet ikke greit å lese grunnen til fraværet, og jeg skjønner godt du har vært i tenkeboksen ang. videre blogging. Helt ufattelig at mennesker kan oppføre seg slik, og så mot deg da, som har en så flott tone i bloggen, alltid positiv og med gode, positive kommentarer hos medbloggere. Bloggen din er ett av dagens lyspunkter for meg. Håper dette kan ta slutt for deg og dine, og at du kan blogge som før i lang tid fremover.
      Alt godt ❤

      1. Takk for hyggelige ord. 🙂
        Jeg gleder meg til å stikke innom og lese hos deg også.
        Vil tro det ligger mange fine bilder der og venter på meg.

    8. Jeg kom over bloggen din for ikke så veldig lenge siden, ved en ren tilfeldighet. <3 Å vet du, din blogg er den jeg liker aller best å besøke. Så da du ble borte ble jeg ordentlig lei meg. Du skriver så fint og morsomt om stort og smått,å den humoren din går jo bare rett hjem hos meg, (er jo nordfra sjøl). Jeg er veldig glad for at du nå er tilbake igjen, så stå på. Ikke la andre mennesker ødelegge for deg og din familie. Jeg gleder meg til å "stikke innom" her på bloggen din. <3<3<3

    9. Jeg har også savnet deg og dine velskrevne og morsomme blikk på hverdagen. Blir provosert av de som skal ytre seg negativt, håper det ikke tar fra deg gleden ved å dele fremover <3

    10. Så kjekt at du er tilbake igjen! Jeg har tittet innom bloggen din hver dag for å se om det var et nytt innlegg. Så jeg har faktisk vært bekymret for at noe riktig alvorlig alvorlig hadde hendt. Jeg er kjempeglad for at det ikke er slik, men lei meg når jeg leser hvorfor du har holdt deg unna. Dessverre finns det mange mennesker som burde vært nektet å komme i nærheten av et tastatur! Du skriver en veldig hyggelig blogg, synes jeg, så jeg er glad du er tilbake❤️

      1. Så hyggelig at du syns det.🥰🤩
        Nå kommer det nok innlegg både titt og ofte fremover.🤗Ønsker deg en flott sommerdag og takk for fine ord.❤️

    11. Så godt å se deg tilbake igjen. Forståelig at du tar en tenkepause når du opplever slike ting.
      Håper helsa bedrer seg både til deg og mannen 🙂
      God klem 🥰

    12. God morgen! Trist at du har møtt på slikke folk, men sånn er det dessverre der ute……….mye rart og misunnelse og slikt kan skape dritt…
      Men du får se hva du gjør 🙂 Det må man jo gjøre da, for dette er ikke gøy! 🙂
      Du får la det bli en mer strikkeblogg, det er nok bedre også. For blogg liker temablogger.
      Klem fra meg…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg