Jaså??

I dag har Musikermannen og jeg skilt lag.

Copyright: Strikkekjerring

Det vil si, at han har dratt på spillejobb alene i dag, mens jeg har holdt koken på jobb siden det var mye som skulle gjøres der.

Jeg kom hjem i ettermiddag en halv time før han kom hjem og startet med å gjøre litt indretjeneste i heimen til helga.

Da han kom hjem stod jeg med ryggen til og tok ut av oppvaskmaskinen som hadde gjort jobben sin mens vi var borte i dag.

Musikermannen lurte på hvordan det stod til med kjærringene hans, hvorpå jeg svarte at hvis han hadde vært så heldig at han hadde vært utstyrt med kjærringer i flertall, kunne han vært så vennlig at han hadde bedt den ene om å være hjemme og gjøre husarbeid og vaske huset til vi kom hjem i dag.

Jeg snudde meg rundt, klar for å komme med noen flere ting den hjemmeværende kjærringa kunne ha gjort,

men der stod han, vet du, med en stor bukett roser OG belgisk sjokolade!

Og gliste!

Du kan trygt si det sånn at kjærringa som stod ved oppvaskmaskinen klappet munnen med neste kommentar vel igjen!

Copyright: Strikkekjerring

Ikke har jeg morsdag og ikke har jeg bursdag heller og det er faktisk bare 2 uker siden sist jeg fikk blomster.

Jeg begynner seriøst å lure på om mannen er blitt bløthjerta eller muligens gammel og glemsk og tror at det er morsdag igjen.

I så tilfelle, så er det helt greit for meg.

Jeg kan fort venne meg til både blomster og sjokolade og jeg skal ta ut av oppvaskmaskinen og sette i den uten ett ord heretter.

Jeg må si at den mannen, etter over 30 år, fremdeles har noen overraskelser på lur!

(Nå får jeg håpe at ikke det ligger et skjult gitarkjøp bak den blomsterbuketten og sjokoladen, for da kan det hende det blir kjapt slutt på lovnaden om å sette i oppvaskmaskinen)

Copyright: Strikkekjerring

Men jeg skal så absolutt nyte fred og fordragelighet i heimen og ikke minst glede meg over en hel ettermiddag og kveld hjemme.

Det tenker jeg trengs for alle i huset.

Minstemann er kommet hjem og har vinterferie, mens vi skal jobbe noe, men ikke riktig så heftig som det har vært de 2 siste ukene.

Det skal bli godt å finne på litt andre ting enn jobb og Musikermannen er allerede krøpet ut i hula si for å nyte litt egentid sammen med en av sine mange gitarer.

Nå skal jeg ta fatt på neste prosjekt i slankekuren min og spise meg småkvalm på belgisk sjokolade, he, he…

 

HA EN ROSENRØD AFTEN!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

 

8 kommentarer
    1. Du har en snill mann. Kos deg med å se på rosene, nyt sjokoladen og strikkingen. Min sitter å bannes over tv og ikke har nett på den. Men jeg har på nettbrettet. God helg.

      1. Ja, han er veldig snill.🤩🥰
        Nettbrett er kjekt, men irriterende når det ikke virker.🤗😩
        En fin helg til dere.🤩

    2. Så koselig! 🥰
      Mannen min er også flink til å komme med blomster på andre dager enn de forventede, og da blir det ekstra koselig ☺️
      Godt dere får litt roligere dager nå, det trengs sikkert 🙂

      1. Det er godt å høre at du har en snill og omtenksom mann.🤩👌🏻
        Å få blomster er veldig koselig.🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg