Januar oppsummering – Hvor mye ble det?

Reklame | Link til min konto hos Knit & Note

Februar er jo allerede godt i gang, men jeg må likevel ta en liten oppsummering for januar.

Copyright: Strikkekjerring

Jeg startet med friskt mot med å rydde i garn og finne fram alle mine UFOer.

Noen nye og noen gamle.

Januar er lang, så det dukket opp både det ene og det andre og til slutt hadde jeg en lang liste med UFOer som ble sortert i prosjektposer og vurdert om jeg skulle fortsette på, eller rekke opp.

Totalt var det hele 28 UFOer!

Himmel og hav!

Hvordan kan det ha gått til???

Jeg tror ikke jeg skal bruke så mye tid til å fundere over det, men heller gjøre noe med saken.

4 av UFOene fikk resolutt statusen Opprekk, så da ble jeg jo kvitt 4 stk i en fei.

Resten av jobben tar betydelig lenger tid.

De må jo faktisk gjøres ferdig først.

Det har blitt en seig måned med stadig nye fristelser som har stått klare til å hoppe på pinnene mine, MEN

jeg har stått i mot!

Øverst her ser dere 4 av UFOene ferdige.

Noen gamle og noen nye, men den eldste fant jeg ut var 15 år gammel.

Men nå kan jeg stryke den også av lista mi.

Copyright: Strikkekjerring

Jammen har jeg ikke klart å gjøre ferdig 4 UFOer til, som dere ser på bildet her.

Totalt har jeg altså gjort ferdig 8 UFOer i januar, så nå har jeg “bare” 16 UFOer igjen.

Noen av dem er pågående restegarnsprosjekter hvor jeg strikker eller hekler inn rester etter hvert som jeg gjør ferdig andre prosjekter, så de er det ikke så sikkert at jeg blir ferdig med i år, men vi får se.

Nå har jeg hvertfall tatt et skikkelig skippertak i januar, så da er det totalt 12 prosjekt mindre på lista og det må jeg jo si meg fornøyd med.

Hvor mye ble så dette i meter og gram?

Copyright: Strikkekjerring

Den fantastiske strikkeappen KNIT & NOTE

som du kan teste ut gratis

HER

hjelper meg å holde styr på garnlager, antall prosjekter, gram og meter.

Du kan også lagre oppskrifter og se hva andre har laget.

Jeg har på langt nær ikke lagt inn alt garnet mitt enda, men det kommer.

Nå har jeg jo strikket en del på noen av prosjektene fra før, så tallet her blir ikke helt riktig, men det blir vanskelig å få et helt riktig tall å starte med, så da blir det med når prosjketet er fullfør.

Totalt ble det da strikket opp 1883 gram garn, som utgjorde 4772 meter garn.

Nesten 5 kilometer garn altså!

Men nå skal jeg bare slutte helt å skryte, for siden jeg syntes jeg hadde vært veldig flink i januar,

premierte jeg meg selv med å legge opp til en Egostrikk til meg selv.

Garn og mønster hadde jeg i lageret mitt, så det er ikke nyanskaffet, men nå skal det bli til en genser til meg selv.

Jeg skal ikke glemme UFOene mine, men jeg har lagt en liten plan for hvordan de skal bli færre.

Det skal du få høre mer om i morgen, samtidig som jeg skal vise dere mitt nye prosjekt.

Helga mi består av mye jobb og lite strikking, men jeg skal nok få strikket noen masker her og der.

 

HA EN FIN FREDAGSKVELD!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg