JADA!!

I dag kunne vi her i nord virkelig se at det er blitt lysere og lengre dager.

Copyright: Strikkekjerring

Etter at vi har hatt så utrolig mye drittvær i januar, var det usannsynlig godt med en dag hvor det er vindstille og sola skinner.

Det trengte vi!

Nå har det vært mye vær, ras, regn og snø, så jeg skal innrømme at jeg synes vi fortjener å få en slik dag.

Den eneste bakdelen er at jeg er pent nødt til å tilbringe dagen innendørs.

Arbeidsfolkene har spist opp alle brødene, så da var det ingen vei utenom.

Jeg måtte bake brød.

Vi treffer veldig mange spennende mennesker i jobben vår.

I natt har vi for eksempel hatt noen dansere boende, hvor han ene ble nr 2 med dansegruppa si i Norske talenter.

Copyright: Strikkekjerring

Morgenen startet så fint, så da skjønte man at dagen kom til å bli bra.

På jobb har jeg altså, hei dundre meg, fått alle datasystemer opp å gå og alt funker som det skal.

Hadde jeg hatt en flaske bobler nå, så tror jeg jammen jeg hadde spretta den.

Men det har jeg ikke, så det får bli en annen gang.

Men jeg kan være fornøyd med at jeg har fått alt til å fungere og har samtidig lært meg masse nytt, som jeg neppe får bruk for flere ganger, ha, ha…

Copyright: Strikkekjerring

Dagens premie får være å nyte synet av dagens solbilder og vite at vi nå endelig kan si at vi går mot lysere tider.

Selv om det er mye igjen av vinteren, er det godt at den mørkeste tida er over for denne gang.

Jeg har så travle dager nå at jeg rekker ikke å være så  mye ute, men det gir energi å se dagslyset ute mens man jobber og kjenne at sola skinner inn gjennom vinduene.

Det hjelper på det!

Selv om det er 8 minusgrader ute, føles det litt vårlig når sola skinner.

Middagen til arbeidsfolkene er fiksa, så nå skal jeg jammen meg slappe av litt resten av kvelden og lade batteriene for 4 veldig travle dager på jobb.

Det skulle egentlig vært kjekt å hatt en slik powerbank, så kunne man bare bytta batteri når man kjente at det var flatt.

Skjønner ikke at ikke noen har funnet opp noe slikt altså???

Dessuten ligger strikkepinnene mine og griner mot meg igjen.

Fy og fy, så sure de har vært i det siste!

Jeg får prøve å blidgjøre dem, men det er ikke sikkert de blir så enkle å ha med å gjøre i dag heller.

Jeg lovet jo bot og bedring, men det er synd å si at jeg har holdt lovnadene.

 

NYT VINTERKVELDEN!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

14 kommentarer
    1. Herlig at det ble litt godt vær, det fortjener du virkelig ja – sjøl om du måtte tilbringe dagen inne 🥰
      Må jo egentlig være en veldig spennende jobb du har som treffer så mange forskjellige mennesker 😊
      Ha en flottersfin kveld videre ❤️

      1. Det var deilig med litt klarvær nå.🤩🥰🌞
        Jeg har absolutt en veldig spennende jobb.🤩🤗👌🏻

      1. Jdg fins ikke tålmodig med slikt arbeid som egentlig er «usynlig».
        Da liker jeg faktisk bedre å vaske gulv. Det vises at man har gjort det.😅👍🏻👌🏻

    2. Helt nydelige bilder av lyset som kommer til dere nå…Og høyre fjell og mange…det er slik jeg bare ser på bilder.
      Dårlig med strikking her å…kvelden går… 🙂

    3. Nydelige solskinnsbilder! Kjekt å få møte mange spennende mennesker gjennom jobben deres 🙂 Strikkepinnene synes nok at de har hvilt nok nå og kjenner på rastløsheten – hehe 🙂 Lag deg en fin dag 🙂

      1. Vi møter veldig mange fine og spennende mennesker og mange av dem har vi fremdeles kontakt med.🤗🤩

        1. Det er helt fantastisk fint 🙂 Jeg har hatt en del ulike jobber opp gjennom årene og fått gode venner derfra som jeg fortsatt har kontakt med 🙂

          1. Der er veldig hyggelig når det er sånn.🤗
            Da er det ikke bare mennesker man møter på jobb, men folk man faktisk fortsetter å ha kontakt med.🤩👍🏻

      1. Det trengte vi virkelig, men du og du, så skarpt og uvant det var for øynene.🤩🌟😅🙈

          1. Når det har vært mørketid så lenge tar det tid for øynene å venne seg til det skarpe lyset.😅🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg