Ingen 3. dose på meg.

I dag var det klart for 3. dose på Musikermannen og meg.

Som jeg fortalte i går, var det ikke akkurat noe jeg gledet meg til,

men jeg føler jo at jeg må bidra til å holde smitten nede og gjøre det som er anbefalt.

Copyright: Strikkekjerring

 

Vi reiste derfor avgårde i morges og jeg var førstemann som skulle inn.

Der var det 2 sykepleiere som spurte om jeg hadde hatt bivirkninger etter dose 1 og 2.

Da jeg fortalte hvor syk jeg hadde blitt, ble øynene store og de så på hverandre.

De spurte om jeg hadde snakket med legen min om jeg skulle ha 3. dose og det hadde jeg jo ikke.

Jeg har bare meldt inn bivirkningene via Helse Norge.

De ville ikke sette vaksinen uten at legen hadde godkjent det, så de ringte legekontoret.

Legen måtte ringe meg opp og han sa at jeg ikke fikk ta 3. dose nå, men heller vente for at det skulle bli lengre intervaller mellom vaksinedosene. Sykepleierne dro et lettelsens sukk da de kunne sende meg hjem igjen.

Musikermannen fikk sin 3. dose, men jeg måtte bare reise hjem uten vaksine i dag.

Det er med andre ord ikke en selvfølge at alle skal vaksineres så tett som myndighetene har bestemt.

 

Jeg hadde egentlig regnet med å måtte ligge til sengs syk de neste dagene, men nå får jeg heller fortsette med andre gjøremål.

Gyda har ikke vært riktig å ille som ventet foreløpig.

Det har blåst en del, tordnet og snødd, men det kan hende vi har litt mer vær i vente.

Innimellom snøelingene har jeg gått en tur med hunden i ettermiddag.

Nå skal jeg følge med på hva regjeringen kommer med av nye tiltak.

 

RIKTIG GOD INNEKVELD ALLE SAMMEN!

3 kommentarer
      1. Ja, det føles veldig greit. Jeg har vært veldig i tvil om det er så bra å få mer av dette stoffet inn i kroppen så ofte.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg