Ikke forstyrr!!

Joda. Hvis noen skulle ha vært det minste i tvil, er de det neppe nå.

Copyright: Strikkekjerring

Musikermannen har fått sitt eget skilt på døra og har dermed offisielt tatt Musikkbua si i bruk.

Litt hjelp har han fått til skiltet, men resten har han fikset heeeelt selv.

Som dere ser, er det såvidt han har tid til å stikke hodet utenfor døren før den blir lukket vel igjen.

Copyright: Strikkekjerring

Innenfor her får vi ikke se, siden det er helt egne husregler som gjelder her.

Jeg skal prøve så godt jeg kan å gjengi dem:

(Det var så mange som ble ramset opp at jeg ble helt susete i hodet)

-Her skal det ALDRI ryddes!

(Det er kreativt rot her inne)

-Forbudt område for kjerringer med støv på hjernen!

-Forbudt område for klåfingrete barn

-Forbudt område for barn generelt, når jeg tenker etter

-Her skal det ALDRI vaskes!

-Så lenge det høres lyd fra Musikkbua skal jeg ALDRI forstyrres!

-Kjerringa er kun velkommen inn hvis hun skal levere god mat og drikke

-Kjerringa er aldri velkommen inn hvis hun skal gi beskjeder om husarbeid eller vedlikehold av hus og heim eller gi beskjeder om noe som helst egentlig

-Her foregår VIKTIG kreativt arbeid, så forstyrrelser av plenklippere eller andre forstyrrende lyder er forbudt

-Andre musikere er ALLTID velkommen!

(Ta gjerne med noe godt å spise og drikke)

Det tror jeg var i grunnen det jeg fikk med meg av regler som ble ramset opp før han smalt igjen døra.

Copyright: Strikkekjerring

Det er sannelig godt jeg har mine egne hobbyer å holde på med.

Jeg har absolutt INGEN planer om å tilbringe tid i den Musikkbua hans, men han kan jo få lov til å leve i troen på at jeg har veldig lyst til å være der.

Å frakte mat til ham kan han bare glemme!

Det er neppe noen fare for at han kommer til å sulte eller tørste i hjel.

Så glad som han er i mat, så tenker jeg at han kommer inn når han blir sulten.

Skiltet hans har jeg laget i perler, men jeg er sannelig ikke sikker på at det var så innmari lurt å virkelig befeste hva som er hans her på tomta.

Nå har han nemlig funnet ut at han vil ha et skilt til og jeg mistenker at før jeg vet ordet av det, så er det skilt og husregler (les: hans husregler) på hver eneste bygning og i hvert eneste rom her, men den limpinnen akter jeg ikke å gå på.

Jeg skal vel passe på å komme han i forkjøpet og lage noen skilt og husregler jeg også.

Så det så!

 

HA EN REGELFRI FREDAG!!

 

Følg meg gjerne her:

Facebook: Strikkekjerring

Instagram: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

 

8 kommentarer
    1. Har du “strikkekjerring-bu”? Rart med menn og hva de må ha 😀 Jeg har også en mann med data-rom/lekerom. JEG har bare et lite hjørne i stua 😀 Vi har jo ikke så stor leilighet vi leier liksom… Men jeg klarer meg fint med lap-topen i sofaen jeg 😉 Lag deg en “strikkekjerring-bu”, hvis du har plass 🙂

      1. Jeg har plass, så jeg må nok «ta meg til rette» og lage noe eget til meg.😂
        De gjør mye av seg disse mennene og krever stor plass.😂🤣

    2. Haha, der vil han tydeligvis bestemme alt selv, ja 😁 Men da er det jo supert at du sitter med roret alle andre plasser, og det skulle bare mangle! 😅

      1. Jo, han skal få ha husreglene sine helt i fred der og da er han sikkert fornøyd med det.😂👍🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg