Hjertefjert – Norsk strikkeoppskrift

Hjertefjert – For et herlig navn!

En herlig kofte også, spør du meg!

Den finnes i 7 forskjellige størrelser, fra S til 4XL, så da skulle de fleste finne en størrelse som passer.

Den strikkes i herlig finull, eller du kan bruke Ask eller annet tynt ullgarn.

Litt jobb med mønster over hele kofta, men den har korte trådsprang og jammen er den verdt det!

 

MØNSTER: HJERTEFJERT

Minner meg om vårgrønt gress og jeg lengter etter sol og varme……

Nyyyydelige farger på begge koftene.

Har du ikke et påskeprosjekt, sa du? Da har du et godt alternativ i denne.

 

I går fikk jeg vasket og pyntet til påske, så etter jobb i dag var det godt å komme hjem til ferdigvaska hus.

Påskehøna er kommet på plassen sin.

Ute har det snødd IGJEN, men det er heldigvis opphold innimellom.

Vi går inn i den rareste påsken noensinne og på jobb blir det rart å ikke skulle ha fullt hus og et yrende liv.

Nå blir det åpent bare noen få timer hver dag og påskegjestene er i år hjemme hos seg selv.

Vi får absolutt mer tid til å kose oss hjemme i år. Jeg kjenner at det nå skal bli greit at minstemann har litt fri fra hjemmeskolen. Det har vært mye styr å prøve å holde seg orientert og hjelpe ham med alt som skal gjøres og dokumenteres. Jeg vil tro alle lærere, foreldre og elever synes det er godt med en pause nå.

Mannen har bursdag i dag! Det blir lite feiring i dag, men i morgen blir det kake og litt ekstra god mat, etter jobb.

Dagene har gått i ett, så bursdagsfeiringen måtte utsettes en dag. Det blir jo ikke den store feiringen i disse dager, men det er likevel hyggelig å gjøre litt av det.

 

ØNSKER DEG EN RIKTIG FIN PALMEHELG!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg