Hevnen er søt!!

Musikermannen hadde det travelt med å komme seg på jobb FØR meg i dag.

Det må jeg bare ærlig talt si, ikke er helt vanlig.

Jeg må si jeg begynte å mistenke at han hadde noe på gang, som mest sannsynlig ikke tålte dagens lys.

Copyright: Strikkekjerring

Da jeg gikk inn døra på jobb, var det helt stille. Heeelt stille!

Jeg ante uråd, for Musikermannen er IKKE stille! Enten synger han eller holder på med verktøy eller noe annet som bråker. Han er egentlig ganske lik unger. Hvis det blir stille, da er det best å gå å se hva de gjør.

Jeg begynte å lete og etter en stund fant jeg ham, med et gigantlass av esker, gitarer, suber og jeg vet ikka hva rundt seg!!!

Musikermannen kvapp til med det samme og skjønte at han var avslørt!

Men tror du han ble forlegen og prøvde å unnskylde seg over at han hadde handla til den store gullmedalje???

Nei, du!!! Den frekkasen rakte meg bare fakturaen!!! MENS han GLISTE!!!

Jeg er målløs!!!

Jeg tok en titt på fakturaen og det var like før jeg tok tak i en gitarhals og smelte gitaren over hodet hans!

Som dere sikkert husker, gikk jeg en smule amok og handlet kakepynt hos Kokkejævel for 1 uke siden.

Men, himmel og hav!!!

Frekkasen har handlet gitarer og musikkutstyr for 4000 % (FIRETUSENPROSENT!!!) mer enn jeg handlet for!!!

Det får da være måte på hevn!!!

Her er det bare 1 ting å gjøre!!

Jeg skal ta kontakt med alle hans leverandører og gi dem beskjed om at nå er det INNKJØPSSTOPP!!

Hvertfall til han har solgt galskapen han har handla inn!

Han setter jo bedriften totalt over styr!

En ting er sikkert!! Det er hvertfall ikke vits å prøve å snakke med Musikermannen.

Han er nemlig strålende fornøyd, både med innkjøpet og hevnen.

Copyright: Strikkekjerring

Jeg tror beint jeg må sette meg litt.

Jeg ble helt skjelven!!

 

HVORDAN SKAL DETTE GÅ??

 

Følg meg gjerne her: Strikkekjerring

 

10 kommentarer
    1. Selger han igjen disse eller beholde selv?
      Vi handler vel etter lidenskapen våre:)
      Jeg har kun en gitar, men vi ikke går gott i lag og den har vært gjemt i kjelleren:)

      1. Joda, han skal forhåpentligvis selge dem, he, he…
        Han solgte ut det han hadde under koronatiden, så nå har han visst tenkt å fylle opp igjen.

      1. Han har hatt utsalg av instrumenter, men solgte unna det han hadde i koronatiden.
        Nå ser det ut til at han har tenkt å fylle opp igjen. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg