Herlige Tøfler – Strikkeoppskrift

Becky Sørensen har laget disse herlige tøflene. De er perfekte til å ha med i veska når du skal noe sted og må ta av sko og har bare strømpebukse, er barbeint eller har bare et par tynne sokker på.

På vårkveldene er de også gode å ta på seg når det begynner å bli kjølig.

Tøflene er i 2 størrelser og det går bare 100-160 m garn til et par. Supert prosjekt for alle enkeltnøstene i garnlageret, hva?

Ikke minst er dette veldig fine gaver, hvis du er så flink at du er begynt å tenke julegaver allerede.

 

MØNSTER: LET`S STAY HOME

Copyright: Becky Sørensen

Dette mønsteret er så fint, siden det også er så nøytralt at det kan brukes til alle i familien. Du kan justere lengden litt, så passer de fint til mannen også.

En kjempefin hælffelling er det også.

Copyright: Becky Sørensen

 

Jeg er godt i gang med brødbaking i dag. Det er noen brødbestillinger til helga.

Planen resten av dagen er litt hjemmeskole med minsten. Musikermannen tar første økt og jeg andre i dag.

Så satser jeg på at jeg skal bruke resten av dagen på å sy. På bestillingslista er det mer munnbind, luer og en del klær som skal tilpasses og endres på.

I garnbutikken er det kommet inn nytt garn som jeg må få på plass og det er jo det fineste arbeidet av alt!

I hodet mitt kommer det stadige ideer om hva jeg skal strikke og lista blir bare lengre og lengre. Men nå må jeg prøve å gjøre ferdig en del prosjekter før jeg starter på noe nytt.

I ettermiddag blir det litt husvask og rydding hjemme. Minstemann kan pakke vekk skolebøker og PC og ta helg. Vil tro han har planer for en fisketur og værmeldingen ser ikke så verst ut for helga. Litt overskyet og kanskje litt sol. Det trenger vi nå.

 

HA EN HERLIG FREDAG!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg