Herlige gensere til HELE familien!!

Det er SÅ koselig å strikke like gensere til hele familien!

Men, det krever et mønster som kan passe til både dame, herre og barn.

Denne genseren her passer supert til både små og store. Den strikkes i Lett Lopi og det finnes i mange fine farger, slik at man kan finne sin egen variant av fargesammensetning.

Copyright: Inger Anne Dyrhaug Morsund

 

Morsomt med 2-farget på vrangborden. Her er det lite montering, så genserene er raske å strikke.

De strikkes nedenfra og opp og du strikker ikke med mer enn 2 farger samtidig.

Copyright: Inger Anne Dyrhaug Morsund

 

Se så fine de er til både barn og voksne!

 

MØNSTER: PORRIJN

GARN: LETT LOPI

PINNER: 3.5 OG 4.5 MM

STØRRELSE: VOKSEN: 80-151 CM I OVERVIDDE

 

Barnestørrelsene finner du HER

 

På jobb ble det vanvittig travelt i dag og jeg var ikke ferdig før 1.5 time etter at vi hadde stengt. Det ble mye matlaging og jeg løp fra matlaging, til garnbutikken og tilbake til kassen for å selge øl, siden min fantastiske flinke arbeider ikke er fylt 18 år.

Gutta boys hadde en fin tur til Bodø på fotballkamp og musikermannen hadde 3 tenåringsgutter i bilen, så han var litt ør i hodet.

Jeg slokna på sofaen da jeg kom hjem og sov nesten 1 time. Nå blir det litt mat og avslapping for hele gjengen resten av kvelden. Jeg trenger litt energi til morgendagen, som er den travleste dagen i uka.

Skal vi danse på TV og strikking blir en fin avslutning på en travel dag.

RIKTIG GOD LØRDAGSKVELD!!

4 kommentarer
      1. Herlige mønstre du har laget! 🙂 Håper mange finner veien til siden din. Masse lykke til videre med nye design og ha en super lørdagskveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg