Harepussokker til påske??? + Votter

Har du sjekket skuffen med sokker i det siste?

Inneholder den påskesokker? Ikke det, nei?

Det kan du gjøre noe med nå.

Se hvor fine disse harepussokkene er da!

De kan jo strikkes i mange fine påskefarger. De finnes i en damestørrelse og strikkes i garn som passer til pinne 2.5 og 3 mm, med en strikkefasthet på 32 m pr 10 cm.

 

MØNSTER: BUNNY IN LOVE

 

Hvis man ikke vil ha påskesokker, kan man droppe harepusen og bare strikke resten av mønsteret.

Hvis du har rester av Finull, Tove eller kanskje Ask, kan du få brukt dem til disse kjekke tovavottene.

Jeg har en del liggende jeg skulle brukt opp og votter blir det aldri nok av her.

De forsvinner på mystisk hvis ut av skuffene og det er ikke alltid de finner veien hjem igjen.

 

MØNSTER: UNO TOVAVOTTEN

 

Her er det mulig å bruke rester i mange farger.

Jeg er kommet meg hjem fra jobb og minsten og mannen forsvant ut for å styre med ett eller annet i garasjen.

Jeg får ta litt indretjeneste og rydde kjøkkenet.

I kveld står det lasagne på menyen og mellomste er nå ferdig med sine karantene, så han skal komme og spise. Til minstens store glede, som kun har oppholdt seg sammen med oss i over 2 uker.

Så må vi huske å stille klokka i kveld, da dere!

Riktig god lørdagskveld!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg