Har du litt restegarn?

Jeg elsker å finne nye ideer til restegarnsstrikk!

Dette mønsteret passer perfekt for små rester av bomullsgarn.

Copyright: Sara Sach

Noe nyttig blir det også av det.

Jeg syntes det var en smart løsning å lage en åpning som håndkleet kunne trees gjennom for å henges opp.

Mønsteret er på engelsk, men jeg er helt sikker på at du kan klare å hekle dette.

Hun har også laget en video hvor hun viser fremgangsmåten.

Du kan enten betale for mønsteret, eller gå til gratisversjonen på siden hennes.

Hun har lagt ut link både til siden og til videoen.

Copyright: Sara Sach

 

Mønster: Scrap Happy Flip through Towel

Garn: Peaches & cream solids eller restegarn

Krok: 5.5 mm

 

Den er lagret hos meg til jeg finner fram bomullsrestegarnet.

Musikermannen har vært ute i et lite bursdagsoppdrag, mens jeg har hatt en måneskinnsdate med denne søtnosen her. <3

Copyright: Strikkekjerring

I morgen tidlig må jeg ekstra tidlig opp og reise for å ta blodprøver, fastende.

Etterpå skal jeg avgårde for et møte i valgkomiteen til husflidslaget.

Men i kveld skal jeg bare være hjemme og slappe av sammen med strikkingen, he, he…

Det trenger kroppen min etter mange travle dager nå.

 

GOD TIRSDAGSKVELD!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg