Håp – Norsk strikkeoppskrift

Håp er virkelig noe vi alle trenger i disse tider.

Håp om bedre tider og håp om en bedre fremtid for alle.

Håp om at dette marerittet snart er over og at vi alle snart skal kunne leve som før igjen.

Håp om at vi snart skal kunne gi hverandre en god klem og føle oss trygge.

Håp om at arbeidsplasser skal bestå.

Håp om at de som blir syke, blir friske igjen.

Er det noe vi virkelig trenger nå, så er det Håp.

Nydelig navn på en nydelig kofte, laget av Anne Kjerstin Heggdal.

 

Mønster: HÅP

Denne kofta strikkes top-down i Knit me Ull

Rett etter jobb i dag, var det tid for gymtime med minsten.

Oppgaven var skitur til trimpost.

Mannen meldte seg frivillig til å lage middag, merkelig nok????

Han hater å gå på ski, så valget var uten tvil enkelt.

Her er vi fremme ved posten. Det var mest skaresnø, så det var en smule glatt.

Godt var det å komme hjem til varm middag etter turen.

I kveld kommer eldstemann hjem fra Thailand. Han ringte i ettermiddag når han var kommet til Gardemoen.

Jeg må si jeg er veldig glad for at han er kommet til Norge. Nå begynte mange å bli syke i Thailand og de har en helt annen situasjon enn oss. Det er vanskeligere å nå ut med informasjon og mange mennesker bor på gata.

Han har diabetes type 1, så det føles mye tryggere at han er kommet hjem til Norge nå.

Han bor ikke sammen med oss, så han kan heldigvis være i karantene i sin egen leilighet.

Det blir derfor enda minst 2 uker før vi kan møtes.

 

Nå skal jeg se om jeg finner en stoppenål, så skal jeg starte å feste tråder på Tusseladdgenseren.

Jeg sender ut masse HÅP til dere alle!

 

4 kommentarer
      1. Helt enig! Nydelig kofte.
        Det er veldig godt å få sine hjem nå. Jeg har vært bekymret for at han kanskje ikke skulle komme seg med flyet, siden Norwegian innstilte flere avganger fra Thailand. Håper alt står bra til med deg og dine også. De beste ønsker fra meg. 🙂

    1. Så gøy at du liker kofta mi 😊. Ja, vi trenger alle håp nå. Takk for fine ord 😍

      1. Vel fortjent! Den er virkelig flott!
        Håper mange kjøper mønstre hos norske designere nå <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg