Gratis mønster på sokker og en gave i posten

Nå fins det sokkeoppskrifter til de fleste anledninger.

Til og med Nyttårsaften.

Copyright: Louise Robert

Da skal det være litt glitter og glamour og disse sokkene ooooooser av akkurat det!

De passer perfekt for en flott Nyttårsfeiring, men de kan jammen brukes ellers også, så tenk ikke at du skal strikke sokker som skal brukes bare en dag.

Mønsteret kan du laste ned helt gratis og tenk ikke at mønsteret er på engelsk, så det kan ikke jeg strikke.

Diagrammer kan du strikke etter og da får du det til uansett, sant??

Copyright: Louise Robert

 

MØNSTER: AULD LANG SYNE

GARN: LOUISE ROBERT COLLECTION SOCK, ARWETTA, FABEL, E.L

PINNER: 2.5 MM -2.75 MM

STØRRELSE: ONE SIZE, MEN LENGDEN KAN JUSTERES

 

Jeg har vært i postkassen og den var smekkfull etter at vi har vært borte noen dager.

Det var mest kjedelige ting der, men så oppdaget jeg en håndskrevet konvolutt.

Håndskrevne konvolutter kan være spennende, så jeg var snar om å åpne.

Copyright: Strikkekjerring

Se hva som lå inni der!

Et nydelig håndskrevet kort, deilig sjokolade (jeg ELSKER sjokolade) og en flott bordbrikke med den nydelige teksten på.

Jeg ble sååååå glad!!

Alt sammen er fra snille Heidi som har bloggen Heidis verden MEd ord og bilder

Grunnen til at hun har sendt meg denne fine pakken er fordi jeg foreslo navn til den nye stilige, sølvfargede Elsykkelen hennes, som fra nå av heter Sølvpilen etter forslag fra meg.
TUSEN TUSEN TAKK HEIDI! <3

 

Nå skal jeg på jobb, men senere i dag må jeg titte innom Julekalenderen til

BUNNY

Bli gjerne med der du også!!

 

SENDER LITT LYKKE OG FLAKS DIN VEI I DAG!!

 

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

6 kommentarer
    1. Så koselig med en påskjønnelse fra Heidi, og et fint navn på sykkelen 🥰
      Jeg fikk ikke vært med på Bunnys julekalender i går, men i dag har jeg vært inne å svart.
      Ja nå får man visst mønster på sokkene til alle anledninger, og disse var jo også fine dag å som du sier brukes ellers også. Håper du får en fin fredda, klem 🤗

      1. Det var veldig koselig å finne noe annet enn reklame i postkassen og sååå fin gaven var.🥰🤩
        En flott fredagskveld ønskes deg også.🤗

      1. Posten har visst tatt på racerskoene og fått konvolutten fram i en fei.🤗😅
        Tusen, tusen takk!🥰
        Veldig koselig og flott gave.🎁❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg