Gnomer i april????? – Strikkeoppskrift

Var du en av dem som strikket gnomer til jul???

Nå er Sarah Schira kommet med klær til gnomene. Har du sett noe så morsomt?

Hun har de lekreste mønster på gnomer og nå har vi jo gooooood tid til å planlegge julegaver og julepynt, ikke sant?

Kjekt med alt som er gjort, he, he…..

 

MØNSTER: NEVER GNAKED GNOMES

 

Her er det bare å finne fram restegarnet og strikke en hel familie med masse lekre klær og tilbehør.

Det trengs ikke mye garn til disse og strikkefastheten er ikke så innmari nøye heller. De blir jo bare litt mindre eller litt større og det gjør jo ikke noe.

De søte klærne strikkes kjempefort og man kan fort bli hekta på å strikke klær og tilbehør.

Disse er definitivt på strikkelista mi!

Det ble en lang og travel søndag på meg i dag.

Masse take-away bestillinger! Ikke verst det. Musikermannen fikk krasj i topplokket på slutten, he, he…

Han blir fort stresset hvis det blir travelt på kjøkkenet.

Før jobb ble jeg ferdig med å sy en strikkeveske og lage trykk på den.

Du skal få se den i morgen. Den må jeg holde hemmelig en dag til, siden den skal være en bursdagsgave, har jeg forstått.

Jeg klarte å glemme å ta brød ut av fryseren, så da ble det nystekte vafler til kvelds. Minsten protesterte ikke akkurat. 5 plater forsvant ned halsen på et øyeblikk!

Nå skal jeg se om jeg finner strikkinga og puste ut litt.

NYT DEN SISTE DAGEN I UKA!!!!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg