Glitter og stas

I dag skal det glitres både her og der….

Copyright: Strikkekjerring

I dag skal vi nemlig i julebesøk både her og der og jeg har fått ferdig ett par glittersokker til Musikermannen.

Han påstår hardnakket at det ikke er nøye for ham hvordan lestene ser ut, så nå tenker jeg at den påstanden blir satt litt på prøve, he, he…

Jeg har kjøpt litt juleglittergarn fra Hobbii og første forsøk med garnet er altså blitt ett par glittersokker til Musikermannen.

Så nå får vi se om de kommer på føttene i dag, eller om han også har ett annet par på lur…

Jeg har bare brukt et helt vanlig sokkemønster fra eget hode.

Det eneste med garnet som jeg ikke likte, var at fargeskiftene ikke stemte underveis, så jeg måtte klippe mye for å få fargene til å stemme etter hverandre.

Copyright: Strikkekjerring

Akkurat nå skal hele gjengen ut av døra og reise på julebesøk til familien til Musikermannen.

Mor sjøl har også fått på seg litt glitter i dag og i kveld skal det på en glitterkjole.

Vi skal nemlig rett fra det ene juleselskapet til det neste.

Festlige folk, kan man si, ha, ha….

Nå skal vi få alle mann alle ut i bilen inkludert hunden og ikke minst en stor matpakke og julekaker til fergeturene frem og tilbake.

 

HA EN GLITRENDE FIN DAG!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

8 kommentarer
    1. Først og fremst må jeg si hvor koselig header bilde på bloggen er 🥰 Så fin du er foran juletreet i glitterkjolen. Ønsker deg en fortsatt God Jul, klem 🎅🏼🤶🏼

      1. Vi har hatt nydelig julevær og måneskinn og fikk pynta huset med litt julelys.🌟✨🎄🎅🏻
        Riktig God Romjul til deg!🎄🌟🎅🏻🎁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg