Gjenbruk er tingen!

Jeg elsker gjenbruk og finne ting man kan bruke til noe annet.

I går laget jeg meg et lite prosjekt jeg har planlagt lenge.

Copyright: Strikkekjerring

Vi hadde flere trillbårer som har blitt brukt under byggeprosjekter og vi hadde flere enn det vi nå har bruk for.

En av dem var bulkete og stygg, så den satte jeg i gang med.

Copyright: Strikkekjerring

Her er den blitt vasket og skrubbet og bulkene banket ut.

Så er det klart for maling.

Copyright: Strikkekjerring

Den ble malt i Bengalakk, så den ikke skal ruste når den står ute og denne blåfargen elsket jeg, så da fikk jeg dem til å blande den til meg.

Man kan få Bengalakk i mange fine farger, ikke bare sort.

Copyright: Strikkekjerring

Fargen ble akkurat like fin som jeg hadde sett for meg.

Den skal skrike litt og være et blikkfang i hagen og det ble den.

Musikermannen har boret noen hull i bunnen på den slik at alt regnvannet (vi sikkert kommer til å få) renner ut og jeg har også lagt lecakuler i bunnen før jeg fylte på med jord og plantet blomster i den.

Copyright: Strikkekjerring

Riktig så lekker ble den.

Jeg har plantet noen små stemor som så litt puslete ut, men jeg tror bare de har manglet litt sol og varme, så jeg tror nok de kommer seg.

Nå har jeg veldig mange meter jeg skal gå med plenklipperen, både hjemme og på jobb og blir det mer tid, så skal det rakes mer hagesingel.

En nydelig søndag ser det ut til å bli!

Sola titter fram nå og det er VARMT.

 

NYT SOLDAGEN!!

 

Følg meg gjerne her:

Facebook: Strikkekjerring

Instagram: Strikkekjerring.blogg.no

 

11 kommentarer
    1. Den ble fin. Her klipper Late Kai (robotgressklipperen) plenen. Den ikke fult så late Kai (Gamle Gubben Grå) skifter hjul på bilen. Jeghar gått tur med Charlie Chihuahua. Sola har enn sålenge gjemt seg bak skyene og det er behagelig temperatur.

      1. Robroy heter min kjekkas, men han gidder bare å klippe noe av plenen hjemme, så hundegården og campingen på jobb orker han ikke å ta, den latsabben.😅Nyt søndagen!☀️

    2. Den trillebåren ble riktig så fin. Så dette var et godt tips…har i hvert fall en trillebåre som er brukt opp :D.
      Ellers er det så nydelig når det er varme og sommer. Kos deg med dagen :).

      1. Jeg elsker blåfargen!💙
        Vi hadde ikke bruk for 3 trillebårer lengre, så da kunne jeg like godt ta en av dem i bruk til dette prosjektet.☀️☀️🌸

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg