GIVE AWAY!!! Garn, refleks og strikkebok!

Sola skinner og jeg smeller igang en GIVE AWAY her på bloggen!

Her kan du vinne strikkebok, hvor du kan strikke søte og barske plagg til hunden din, en lekker refleks til å henge på halsbåndet OG 4 nøster Freestyle!!

Bare se her!

Det er også en del søm i boka, slik at du kan sy til hunden din.

Vår hund døde dessverre for 2 år siden og det går ikke en dag uten at vi savner Tiara, vår nydelige og snille dachs. Jeg har derfor ingen hund å strikke og sy til, men det har kanskje du?

For å vinne, må du legge igjen en kommentar her på bloggen. Kommentarer på FB teller ikke med.

Trekningen blir førstkommende søndag 30. August. LYKKE TIL!!

 

I dag skal vi ha høstens første strikkekafe hos oss, så jeg er godt i gang med kakebaking, for kaker det spiser vi på strikkekafeen, he, he….

Jeg har også fått brødene i ovnen og er i gang med dagens første catering, av 2.

Kveldens tema er pannebånd, så jeg skal legge opp til et nytt i ettermiddag.

Kanskje det kommer et innlegge med litt inspirasjon om pannebånd med mønstre i ettermiddag??

Hvis du titter innom da, kan du få se hva vi kanskje skal strikke. 🙂

Ellers venter jeg på at legen skal ringe i dag med svarene på bloprøvene jeg tok på tirsdag. Vil tro de er kommet i dag.

 

ØNSKER DEG EN KJEMPEFIN DAG!!

9 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg