Garpur – GRATIS strikkeoppskrift

Jeg skal innrømme at Alafoss Lopi er høyt oppe som favorittgarn til tykke gensere for tiden.

Musikermannen elsker sin genser, som jeg strikket nå i vår og bruker den hver eneste dag.

Anna Kristín Helgadóttir har designet mønsteret på denne flotte genseren i Alafoss Lopi og du kan laste den ned helt gratis. Jeg har vært i kontakt med henne og hun forteller at hun også har en FB-side og Instagram under navnet Prjònafjör. Sjekk gjerne ut de flotte bildene hennes.

Hun har også flere mønstre HER

Størrelsene er fra S til XXL.

 

MØNSTER: GARPUR

Copyright: Anna Kristín Helgadóttir

Denne kan bli nydelig i mange farger og kanskje du kan strikke til både deg selv og mannen?

Er det et land jeg virkelig har lyst til å besøke, så er det Island.

Den basecampen på bildet ser det ut til kan være verdt å sjekke ut.

Mens vi venter på at vi kan reise til utlandet igjen, kan vi om ikke annet drømme om nye feriemål.

 

I dag er det masse baking som skal gjøres. Brød og kaker skal bakes i massevis til helga, både bestillinger og til kaféen. Vi har også en levering av flere pizza nå på formiddagen, så i dag har jeg rikelig å gjøre.

Akkurat nå står kakebunner i ovnene og jeg skal straks i gang med brødbaking.

I natt har det snødd, IGJEN, så det blir ikke planting av blomster i dag heller.

Vi har også startet i rigge ut av gangene, som skal brannmales over helga og jeg er begynt å planlegge fargevalgene på veggene hvor det ikke skal være brannmaling og på kundetoalettene.

 

RIKTIG GOD 17. MAI HELG TIL DEG!!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg