Flere Pannebånd – Gratis oppskrift

Disse gikk så kjapt å hekle at jeg fikk dilla, så nå har jeg heklet 3 stykker.

Fin måte å få brukt opp de enslige nøstene på.

Copyright: Strikkekjerring

Pannebåndene sitter kjempegodt på og det er lett å justere størrelsen til barn eller voksne.

Copyright: Strikkekjerring

Alle disse 3 er heklet i Hegre på krok 5.5 mm.

Da blir de faste, men samtidig passe elastiske.

Copyright: Strikkekjerring

Mønsteret til disse pannebåndene finner du HER

Copyright: Strikkekjerring

I dag er det hektisk hos oss.

Jeg har vært mange timer på jobb for å bake kaker, brød og vaske gulv.

I kveld kommer det nye overnattingsgjester som er på påskeferie og de skal ha middag og frokost i morgen tidlig.

Vi får også et fotballag innom med voksne og barn som skal spise før vi åpner i dag.

Vi får sikkert nok å gjøre i åpningstiden også. Det er mye påsketurister i området nå.

Det merkes at det er en mer normal påske igjen.

Etter åpningstid skal det vaskes gulv igjen, slik at kafeen er klar for frokost i morgen tidlig.

Jeg er bare såvidt hjemom for å spise litt før jeg skal tilbake på jobb igjen.

Været har startet veldig bra med strålende sol, men det er begynt å skye over, så det blir nok ikke riktig like fint i dag som i går.

 

ØNSKER DERE EN HERLIG TIRSDAG!!

 

Følg mg gjerne her: Strikkekjerring

 

 

 

20 kommentarer
    1. De var skikkelig fine, og ser behagelige ut å ha på. Og nå er det jo sesong for sånt 🙂
      Får håpe at været blir fantastisk denne påsken, både for alle turistene, og for dere som jobber og gjør det trivelig for turistene ♥
      Ha en fin kveld, og ikke slit deg ut ♥ Klem

      1. Takk for det!🐥
        Været har vært nydelig de 2 siste dagene, men nå har det meldt litt regn.
        Det er hektiske dager hos oss i påska, men det blir litt tid til fri også.🐥🐣

    2. Kjempeflotte pannebånd du har laget. Veldig godt tips for disse “ensomme” nøstene! :))
      Ha ei flott påske! <3

      1. Ja, og så går det så kjapt at vips! så er et nøste borte fra lageret.😊
        Riktig God Påske til deg også.🐥🐣

      1. Ja, de er veldig enkle å hekle.🧶
        Ja, det blir litt fri langfredag og 2. påskedag slik det ser ut nå.🐥😊

      1. Takk for det.🤗
        Ja, høytider er det ekstra travelt hos oss, men umulig å vite helt hvordan det blir nå etter korona, men det ser ut til at folk dukker opp slik som før koronaen.👍🏻

    3. Pannebåndene er skikkelig fine 😊 Høres ut som det blir ei hektisk og spennende påske. Lykke til med alle gjestene! 🤗

    4. Disse likte jeg godt, hvis jeg får ånden så lager jeg meg et…Noe på øra må jeg ha hele tida, men begynner å bli lei
      luer når ja..
      Hektisk hos deg, det må jeg si…..Som jeg sa til Bunny…Den dama er et rivjern og det er du jo 🙂 God kveld…

      1. Jeg er spent på om vi kan legge vekk pannebånd og luer i det hele tatt i år.😂
        Joda, har nok blitt kalt rivjern noen ganger. Sikkert i både positiv og negativ betydning, ha, ha… 😜
        En fin kveld ønskes deg også.🐥🐣

      1. Ja, høytider er alltid travle hos oss og litt vanskelig å forutse hvor mye folk som kommer. Litt fri blir det også innimellom slaga.🐣🐥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg