Fjellbekk sjal – Norsk strikkeoppskrift

Fjellbekkene sildrer rundt i landet vårt nå, men det kan likevel være kjølig og et godt sjal er fint å ha rundt skuldrene eller rundt halsen.

Fjellbekk sjal er designet av Spinnemamma og er i nydelig patentstrikk.

Du kan variere med ulike garntyper og pinnestørrelser og få den størrelsen du ønsker.

Du vil trenge 800-1200 meter garn.

 

MØNSTER: FJELLBEKK SJAL

Copyright: Spinnemamma

Bilde tatt av @p4chen (Instagram og Ravelry)

Her kan man utfolde seg og strikke i de lekreste farger og garntyper.

Copyright: Spinnemamma

Bilde tatt av @p4chen (Instagram og Ravelry)

 

I dag er solen forsvunnet igjen og det eneste som er positivt med det, er at pollenallergien min blir bedre.

I går var det nysing og rennende nese og øyne hele dagen, men i dag er det mye bedre.

Jeg tar 1.5 dose med allergimedisin og bruker nesespray og øyedråper, men det virker som om kroppen får sjokk alikevel når sesongen starter.

Minstemann har siste dag med hjemmeskole for denne uka, så vi må dokumentere og sende inn litt bilder på hva han har gjort før han kan ta helg.

Noen timer på jobb blir det også i dag. Jeg har masse varer som er kommet som skal pakkes opp og fylles i hyllene.

I ettermiddag skal jeg sortere garn i farger. Planen er å lage en heklet matte til hvert av utleierommene, så jeg får se hvor mye jeg har av hver farge. Det skal være ei rød, ei blå, ei grønn og ei gul matte. Satser på at jeg skal bli kvitt litt restegarn på den måten, he, he….

 

HA EN RIKTIG FIN ONSDAG!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg