Fette Najs Vinyl!

Jeg er så heldig å ha en Silhouette Cameo og med den kan jeg lage såååå mye fint!

Copyright: Strikkekjerring

Uttrykket til Bilal har jeg laget på vanvittig mange luer i masse forskjellige farger.

Luene har jeg sydd selv i jerseystoff.

Bilal har faktisk fått en slik Fette Najs!-lue av meg.

Copyright: Strikkekjerring

Trykk på bodyer til de aller minste har jeg også laget.

Det er hyggelig med egen tekst på klær.

Med en Silhouettemaskin kan man lage trykk på klær, men også på vegg, kopper, skilt, biler, bamser og masse, masse andre ting.

Her er det bare å la fantasien løpe løpsk.

Copyright: Strikkekjerring

Luer med stedsnavn og koordinater har jeg også laget vanvittig mange av.

Jeg bor jo rett ved isbreen Svartisen og ser rett på den hver eneste dag.

Ved Svartisen ligger det som heter Brestua og for dem laget jeg disse luene som er blitt solgt til turister.

Copyright: Strikkekjerring

Man kan lage nesten hva man vil, men man må passe på copyrighten.

Det vil si at man ikke kan lage ting som for eksempel fra Disney og selge dem fordi det er copyright på figurene.

Men du kan lage ting til eget bruk, som jeg har gjort med denne lua med Mumitrollet på. Jeg ELSKER Mumitrollet!

Copyright: Strikkekjerring

En del design kan man kjøpe ferdig og også ha muligheten til å selge produktene hvis man lager mer enn man bruker selv.

Og det kan man fort komme til å gjøre når man har en slik maskin, tro du meg!

Her har jeg laget sokker med passende tekst under.

Copyright: Strikkekjerring

Man kan også lage trykk på T-skjorter.

Disse laget jeg for å bruke på jobb før jul.

På ryggen er det firmanavn.

Jeg liker den teksten der svært godt, ha, ha…

Dear Santa. Before I explain. How much do you know?

Man kan lage veldig mye fint til jul. Både som gaver og interiør til seg selv.

Copyright: Strikkekjerring

Hvert år har vi noe som heter Meløyseminaret i kommunene vår.

Det er dag for næringslivet med foredrag, informasjon og utdeling av priser.

Vi vant forresten prisen som Årets Grunder for noen år siden.

Disse luene her laget jeg på oppdrag som gave til foredragsholderne, så her er det mange kjendiser som har fått en slik lue.

Når jeg har det som mest travelt, slik som nå, så klør det skikkelig i mine kreative fingre, siden jeg ikke får brukt så veldig mye tid til å lage ting.

Men da kan jeg bruke hodet til å planlegge ting jeg har lyst til å lage når jeg får tid.

Nå er det for eksempel en fin pakke på vei i posten til meg med materialer til ting jeg skal lage med vinyl.

Jeg gleder meg masse til jeg får tid til å bruke Silhouettemaskinen min igjen.

Jeg har nemlig hodet mitt fullt av MASSE planer!

 

HA EN KREATIV FREDAG!!

 

Følg meg gjerne her:

Facebook: Strikkekjerring

Instagram: Strikkekjerring.blogg.no

 

11 kommentarer
      1. Det er utrolig hva man kan lage med en slik maskin og morsomt er det å holde på.🤩🤗Ha en kjempefin fredag!🌼

      1. Jeg vantrives hvis jeg ikke får holde på med å lage ting.😅Denne maskinen kan man gjøre mye gøy med.🤗👍🏻Fin fredag til deg.☀️🌼

    1. Heia – flotte luer – tar du imot bestilling ?
      Ønsker med ein av dei turkise .. men kun med den sirkelen og M inni 😉

      Ha ein fine lørdag
      Monika 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg