Fersk genser av pinnene og varm sjokolade.

Minstemann har ventet tålmodig på sin Stjernegenser,

men nå er endelig hans ferdig.

Begge brødrene har fått sin genser, som er tatt i bruk.

Copyright: Strikkekjerring

Han ble kjempefornøyd og genseren er nå tatt på og brukes på skolen i dag.

Han ser kanskje ikke superfornøyd ut på bildene, men det handler om at å be en trøtt 15-åring til å stille opp på bilder tidlig på morgenen, ikke er det han har mest lyst til, ha, ha……

Han kan jo ikke helt nekte heller, siden han nettopp har fått ny genser, ikke sant????

Litt hyggeligere er det jo å få ha med dachsejenta på bildene.

Copyright: Strikkekjerring

Litt facts om Stjernegenseren:

Garn: Alpakka Tweed

Pinner: 4.5 mm og 5 mm

Gratis mønster: Stjernegenseren

Han ble særlig godt fornøyd med garnet, siden genseren ble veldig myk og god.

Copyright: Strikkekjerring

I går kveld laget jeg varm sjokolade. Ikke på kakao, men skikkelig sjokolade.

Med krem og litt julesprinkles, ble det skikkelig førjulskos og litt ekstra luksus i hverdagen.

Bare prøv! Jeg skal garantere at familien blir fornøyde!

 

Planer for dagen i dag er å gå i gang med julegavelista.

Den er skrevet og det meste jeg skal handle er klart, men nå gjenstår det å finne det jeg skal kjøpe.

Det blir nok den største utfordringen.

Jeg må også bestille medisiner fra apoteket. Jeg skal i gang med en ny medisin, så håper den skal hjelpe slik at jeg får litt nattesøvn. DET hadde vært fint det!

Ellers skal jeg jobbe noen timer, men mesteparten av dagen skal brukes til juleforberedelser.

 

HA EN EKSEPSJONELT FIN DAG!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg