Ferdig oppusset!!

Reklame | Eget firma

Den siste uke har vært hektisk og det har vært jobbet både natt og dag hos oss.

Copyright: Strikkekjerring

Vi har pusset opp et helt nytt overnattingsrom hos oss.

I går kveld ble det ferdig og i dag kommer de første gjestene som skal bruke dette rommet.

Copyright: Strikkekjerring

Taket er malt og vegger er sparklet og pusset.

Veggene er gips og egentlig noe dritt, synes jeg. Hvis du skal henge opp noe på veggene, må du ha egne plugger.

Det er vanskelig å få ting til å sitte fast og det er ikke alltid like enkelt å sparkle og male heller.

Midt på veggen går disse trebordene og de valgte vi å beholde og male og jeg synes det ble en fin effekt i rommet.

Copyright: Strikkekjerring

Musikermannen mente vi kunne male både bordene og mellom grått, men det syntes ikke jeg, så da meldte jeg meg frivillig til å gjøre pirkearbeidet med å male mellom bordene med hvitt og på bordene med grått.

Gode senger er et must.

Det er kanskje noe av det viktigste som er, så det bruker vi penger på.

Mange av de som bor hos oss er arbeidsfolk som bor hos oss i lengre tid.

Da er det også viktig med et stort klesskap, slik at de har plass til tingene sine.

Smart-TV og internett er også svært viktig.

Rommet har også vannkoker og vi skal snart få satt inn et lite kjøleskap.

Copyright: Strikkekjerring

Siden rommet er i grått og hvitt, kan det bli litt sterilt, så jeg har også noen detaljer i rødt. Blant annet litt rødt i en lampe og et bilde på veggen og smådetaljer i rommet.

En godt stol med sving er også godt på rommet.

Veldig deilig å bli ferdig med dette rommet i tide.

Copyright: Strikkekjerring

Slik så rommet ut ferdig nedrigget og klart til å begynne.

Nytt klikkgulv har vi også lagt.

I dag er det rydding av materialer, verktøy og ikke minst søppel.

Det er utrolig hvor mye søppel det blir etter oppussing og montering av møbler.

På programmet i dag står det også brødbaking og vasking av rom.

Garderober til servicebygget på campingen skal også ryddes og vaskes.

I ettermiddag blir det fullt på alle rommene, så da må vi også ha klar middag til kvelds.

Ingen fare for at man lurer på hva man skal fylle dagene med hos oss, he, he…

Ikke nyter vi arbeidernes fridag heller, kan man si.

Nå har vi altså 5 rom til overnatting. Fra før hadde vi Gult, Grønt, Blått og Rødt rom, så nå har vi også fått et grått rom.

Om ikke lenge skal vi i gang med ett rom til. Hvilken farge det får, er jeg ikke sikker på enda.

 

KOS DEG PÅ ARBEIDERNES FRIDAG!!

 

Følg meg gjerne her: Strikkekjerring

 

 

15 kommentarer

Siste innlegg