ERROR! Teknisk feil!

VIKTIG MELDING!

Dette her er meterologisk institutt:

Her kommer dagens værmelding som gjelder fra i dag 2. mai til Sankthans 23. juni:

Copyright: Strikkekjerring

Det viser seg at vi har fått en teknisk feil på værstasjonene fra Nordland og nordover.

Copyright: Strikkekjerring

Grunnet utilgjengelighet og dårlig kvalifisert personell i området, vil det dessverre medføre ekstra tid å få utbedret feilen.

Estimert retttid: 7 uker.

Grunnet dårlig vær i området, kan estimert rettetid vise seg å vare lengre.

Vi kommer tilbake med ny værmelding så snart feilen er rettet.

I mellomtiden sender vi årets januar og februar i reprise.

Copyright: Strikkekjerring

VI BEKLAGER SÅ MYE!!

Copyright: Strikkekjerring

 

 

Følg meg gjerne her: Strikkekjerring

 

 

10 kommentarer
    1. Å kjære vene, nå må jeg innrømme at jeg lo fælt!! 🙂 (mest over måten du skriver på) Nå er jeg sjøl nordfra, så jeg kjennes til snøskavler og allskens majnnsjitvær, ja liketil snø på sankthans. Tro meg, jeg føler med dere der nord. Håper det snart retter seg og at all snøen fordufter fort som …….! Inntil det skjer så vet jeg at folk nordfra er steintøff og står han av!

      1. Ja, visst!😂Humøret vårt beholder vi uansett.🤣Vi må bare se lyst på det. Godværet kommer nok. Før eller siden.🤩👍🏻

      1. Ja, kan nesten ikke gjøre annet enn å le nå.😅Godt vi har nok å gjøre innendørs.👍🏻Finværet kommer nok til oss også, før eller siden.😂

      1. Spørs om ikke årstidene har fått litt kluss i maskineriet hos oss.😅😂
        Finværet kommer nok, men det spørs om vi ikke hopper over våren i år.🤣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg