Enkle tøfler – Gratis norsk oppskrift

God morgen!

I dag er det et skikkelig drittvær ute hos oss.

Jammen ikke lett for hverken store eller små å aktivisere seg, når været i tillegg er dårlig.

Det er sørpe og slaps og vått fra himmelen.

Kanskje du har litt restegarn liggende og har lyst til å strikke disse tøflene?

Pinne 4.5 mm og rester av Nepal eller kanskje Peruvian Highland Wool?

 

GRATIS MØNSTER: EASTER PARADE

 

Jeg må si jeg er imponert over lærerne våre, som opp i alt kaoset klarer å lage en tilnærmet normal skoledag for elevene våre. De jobber i noe som heter Teams og snakker med hverandre og har undervisning til faste tider, som en vanlig skoledag.

Det er så klart utfordringer, men jeg lar meg imponere over hvor godt de faktisk klarer å undervise på denne måten.

Litt komisk er det også til tider å overhøre noe av det som blir sagt.

I morges for eksempel, hørte jeg 13-åringen si: Å, nei! Nå starter den vaskemaskinen igjen!

Så bakgrunnsstøy, søsken og flere med hjemmekontor rundt om, lager naturlig nok litt mer lyd enn i et vanlig klasserom.

I går var jeg hjemme og skulle spise lunsj. Jeg hadde akkurat satt meg ned med brødskiva, da 13-åringen kikka opp og lurte på hva jeg gjorde der? Har ikke du en jobb å gjøre? Joda, jeg tenkte nå bare å spise en brødskive hjemme, svarte jeg. 13-åringen: Nå har jeg en fremvisning i engelsk om 5 minutter og da får du gå ut.

Eeehhhh, okei. Da måtte jeg bare raske med meg brødskiva mi og en kasse med julepynt jeg skulle sortere, og forflytte meg inn på badet en stund. Det er faktisk helt sant! Jeg er nemlig begynt å rydde og sortere og i stua stod det 2 kasser julepynt som jeg skulle gå gjennom.

Joda, så det gir utfordringer, men jeg er veldig glad for at lærerne faktisk klarer å ha god undervisning for ungene.

Vel, mens han jobber med skolearbeidet, skal jeg forsøke å streve videre med mitt.

Du kan lese litt om det HER

De beste ønsker for dagen fra meg!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg