En UFO er landet!!

Å lande UFO´er er herlig!

Skikkelig digg faktisk!

Dette skjørtet har ligget lenge halvferdig i kurven. I flere år faktisk!

Nå har jeg endelig tatt det fram igjen og heklet det ferdig.

Copyright: Strikkekjerring

Det som gjenstod var hele bølgekanten nede, litt hekling rundt knappestolpen og sy i knapper.

 

Mønster: Et skjørt fra Dale Garn, men jeg klarer ikke å finne mønsteret på nett lenger

Garn: Vipe

Krok: 3 mm

Størrelse: 6 år

 

Dagen i dag har vært hektisk. Overnattingen er full, så da må det både handles og lages mat.

Det ble litt tid til varetelling, men i morges ringte mellomstemann og trengte sjåfør til legevakta. Han hadde fått store smerter i en skulder, så da ble dagens planer  lagt om. Det viste seg at han har fått en skade i skulderen, som også var betent, så han ble satt på medisinkur og skal senere i MR.

Minstemann dro på trening etter skolen, så han måtte hentes. Det ble mye bilkjøring i dag, så jeg fikk ikke gjort så mye som jeg hadde tenkt i dag, men sånn er det bare i blant.

I dag ble det tur med hunden først når det ble kveld og hadde blitt mørkt.

Veien er skikkelig glatt, så det ble brodder på skoene i dag. -1 grad, så fin temperatur.

Jeg glemte å ta med hodelykt, så da jeg kom så langt at det ikke var mer veilys, måtte jeg bare snu.

(Note to myself: Det er VELDIG lurt å ta med hodelykt når det er blitt mørkt!)

Nå har valpen slukna i sofakroken og jeg skal endelig ta fram strikkinga.

 

RIKTIG GOD TIRSDAGSKVELD!

 

 

 

 

5 kommentarer
      1. Hehe….. Ikke riktig samme type Ufo, nei.
        Det står for UnFinishedObjects, som det fort kan bli litt for mange av.
        Ønsker deg en fin tirsdagskveld!

    1. Et veldig fint skjørt. Og en travel dag for deg.
      Fint at du fikk deg en tur ut også. Jeg har ikke vært i postkassen engang.
      Skal prøve å trimme litt imorgen. Turntreningen er avlyst så lenge skolene er på gult nivå.

      1. Ja, det er godt med en tur ut nå i mørketida.
        Vi får virkelig håpe at pandemien gir seg snart, men smittetallene ser ikke ut til å minske med det første.
        Alle er fryktelig leie nå. Da er det hvertfall godt å komme seg ut. Ha en riktig fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg