En reddende engel

Jeg skjønner nesten ikke hvor dagene blir av.

Fra jeg står opp kl 5 til det er kveld, fyker tiden avgårde.

Copyright: Strikkekjerring

I kveldinga har jeg vært ute og travet noen runder med denne kompisen her,

for i morgen melder det regn og uansett har vi nå arbeidsfolk som ligger på noen av rommene som jobber nattskift og sover på dagen, så da kan jeg ikke løpe rundt med en plenklipper utenfor vinduene.

Da blir jeg neppe særlig populær, hi, hi…

På baksiden av bygget her holder Tjelden til og tidligere fortalte jeg at den var ganske hissig på å beskytte de 2 ungene sine.

Nå var det dessverre bare en igjen, men den er til gjengjeld blitt ganske så stor og både mor og far skvaldret godt mens jeg klippet gresset der.

I morgen tidlig må jeg avgårde til legekontoret for å ta blodprøver fastende, men heldigvis kom min reddende engel, mamma, fykende i kveld, så da kommer jeg meg avgårde etter at jeg har servert første runde med frokost.

Vi har også folk fra Belgia boende i natt og de er på ferie, så da frister det ikke med frokost 6.15 på morgenen, så de må få frokost litt senere.

Jeg har laget klar arbeidslista til mamma mens jeg er borte 2-3 timer og den dekker et A-4 ark, ha, ha…

Da skal kabalen gå opp de neste par dagene på jobb og jeg skal klare å komme meg på avslutninga for å se Minstemann motta vitnemålet sitt, så lenge alle holder seg friske og på beina og Bank i bordet! det er ingen som må bli syke nå altså!

Musikermannen er ikke så verst i dag. Han lyrer av seg den ene gitarsoloen etter den andre, så det er et bra tegn om at han har det ganske så bra.

 

NYT MANDAGSKVELDEN!!

 

Følg meg gjerne her:

Facebook: Strikkekjerring

Instagram: Strikkekjerring.blogg.no

 

10 kommentarer
    1. Det blir noen skritt og noen gjøremål i løpet av dagen. Beundrer deg for at du får kabalen til å gå opp. Sannelig godt at mora di også kan tre støttende til når det trengs! 😊

      1. Ja, det blir gått mange skritt i løpet av dagen.😊Godt å få litt hjelp noen dager, ja.😊👍🏻

      1. Takk for det!🤗
        Ja, det var bra hun kom reisende og hjelper noen dager. Hun er en racer til å jobbe.👍🏻😊

      1. Du kan så si.😅
        Enda godt at noen ferierer og koser seg og veier opp litt for de andre.🤩👍🏻😉
        Det blir vel de travles tur også etterhvert.🤗

    2. Jeg er glad jeg slipper å stå opp så tidlig. Det har aldri vært noe jeg har satt pris på. Jeg trenger tid for å våkne helt før jeg er arbeidsfør.

      1. Jeg liker heller ikke å sprette opp og gå rett på jobb. Halve meg er jo ikke våken enda.😅😂

      1. Ja, i dag hadde jeg ikke kommet i mål uten hjelp. Det er sikkert.😅En fin dag ønskes deg.🌸

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg