En ny spennende dag

Nok en dag på farten i dag.

Copyright: Strikkekjerring

Vi har både holdt konsert i dag og vært innom ett spennende sted og møtt en flott kar som har gjort om det som har vært en butikk til et spisested som han leier ut av og til.

Vi var der for å gi ham ett tilbud på lydanlegg og instrumenter og da må man på en befaring for å se hva som kan passe.

Jeg ble jo så fasinert av alt det spennende som var å se på der inne.

Ikke minst liker jeg at han har brukt mye av det som var der fra før og brukt det til andre ting.

Melkkjøledisken var blitt gjort om til barskap og utstilling av gamle ting.

Se de fine lampene og dekoren på veggene!

Copyright: Strikkekjerring

Her er mye spennende å se på, så her kan man rusle rundt lenge bare å titte.

Blant annet var det en hel båt der inne. En Bindaling.

Den huska jeg ikke å ta bilde av dessverre.

Copyright: Strikkekjerring

Her er det masse gamle ting fra den gamle butikken og også fra et annet gammelt handelssted.

Det er morsomt at slike ting blir tatt vare på og ikke blir kastet.

Copyright: Strikkekjerring

Det har vært en nydelig dag å kjøre i med strålende sol hele dagen.

Vi ble godt tatt imot og koste oss med å holde konsert i dag.

Etterpå var det rett hjem og på jobb til litt over kl 19 i kveld, så det har som vanlig vært en lang arbeidsdag.

Copyright: Strikkekjerring

Jeg klarte å få Musikermannen på trua til å stoppe på favorittblomsterbutikken.

Vi hadde ikke så god tid, så jeg rakk ikke å se på så mye, men litt ble det handlet likevel.

Blomster til dineren ble kjøpt.

Det er jo hyggelig å pynte litt til påske på jobb.

Musikermannen var ikke riktig så tung å be når jeg ymtet frampå om at det hadde vært kjekt med en bålpanne til påske.

Da spratt han inn på Felleskjøpet og fikk den i bilen nesten før jeg hadde fått sagt at det hadde vært kjekt å ha.

Nå skal både herr og fru i huset prøve å finne hvilepulsen litt i kveld før en ny dag på jobb i morgen.

Nå har jeg vært så mye på farten at det har hopet seg veldig opp med ting som må gjøres der.

Men vi har hatt veldig fine og morsomme dager.

Vår jobb er veldig variert. Ingen dager er like og det passer oss helt perfekt.

 

HA EN FLOTT TORSDAGSKVELD!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

 

14 kommentarer
      1. Det skal være sikkert og vi møter mange spennende mennesker på vår vei.🤗🤩
        Dagene blir aldri kjedelige når det er stor variasjon.🥰

    1. Har skjønt at dagene er veldig varierte, ja, og det er alltid spennende å titte innom bloggen din! Kult at du fikk tatt bilder av alle de gamle tingene. 🙂 🙂 🙂

    2. Så flott sted dere kom til. Jeg så på den radioen som var i midten. Sånn hadde vi i min barndom. Gøy å se. Travle dager på dere! Bålpanne er kjekt å ha. Vi har en hjemme og en når vi er i vogna. Har fire omganger på teppet så er den ferdig. Feste tråder og hekle kant rundt.

      1. Det var morsomt å vandre rundt å se på alt som var der.🤩
        Godt at du begynner å nærmer deg slutten på teppet ditt.🧶👌🏻
        Mitt ligger på stedet hvil.😅🙈

    3. For et herlig sted å besøke:) Jeg liker slike steder. Jeg får innblikk av gamle tid i Norge.
      Bålpanne er tingen nå i vinter og vår:)

      1. Absolutt et sted verdt å besøke.🤩
        Bålpanna gleder jeg meg til å teste ut.🤗🌞
        Vi får håpe vi får mange muligheter til det.🤗🐥🌞

    4. Takk og pris for at det fortsatt finnest folk som tar vare på ting og tang fra fortiden. Verdien i det kan ikkje reknes om i penger, er viktigere verdier det er snakk om. Vi har vel egentlig en “smal” kultur, vi må forvalte den klokt.
      Så godt at dere får oppleve vårsola. Naturen deres er jo alldeles fantastisk.
      Ha ei flott helg med fyr i bålpanna. Kos dere.

      1. Ja, heldigvis finnes det noen som ser verdien i å ta vare på gamle ting.😍
        Det er et nydelig påskevær hos oss nå, så nå skal det bli fint å få bålpanna opp i helga.🤩

    5. koselig rom å inta et måltid på dette ja ,et rom med liv og sjarm ,ja dere jobber mye skjønner jeg ,husk å slappe av innimellom også :=)bålpanne er kjekt ,bare det ikke blåser ,vi må legge stein på lokket så vinden ikke stikker av med det

      1. I dag skal vi ta oss en pausedag.
        Det trengs.😅
        Vi får håpe det ikke blir så mye vind, så vi får brukt bålpanna.🤩🐥🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg