En ekte Blåræv

Musikermannen har stadig pistret for at han har vondt i ræva og har meg stadig vekk til å se om såret og området rundt ser bra ut.

Copyright: Strikkekjerring

Jeg har tittet og sett, men har bedyret at alt ser heeeeeelt fint ut.

Men i morges ante jeg en anelse misfarging rett over bukselinningen og da røska jeg ned buksa og fram kom tidenes Blåræv!

Joda, kan godt skjønne at det er vondt å sitte på den ræva der.

Så nå har han endelig fått den medlidenheten han var ute etter, stakkars mann.

(Men ikke uten at jeg har ledd kraftig for meg selv, for det er litt av et syn!)

Og neida, det er ikke JEG som har gitt ham en rapp over ræva, selv om det til tider kan friste når jeg kommer hjem og ser hvor mye han har klart å rote mens jeg har vært på jobb om dagene.

Det er nok heller under operasjonen at det har seget ned litt blodansamlinger, så her er det nok andre enn meg som har skylda for den Blåræva der.

Men han har ikke mer vondt enn at han klarer å sitte på en stol og spille gitar, så Blåræva plager ham nok bare sånn passelig…..

 

HA EN RIKTIG BLÅ KVELD!!

 

Følg meg gjerne her:

Facebook: Strikkekjerring

Instagram: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

 

2 kommentarer
    1. Ser ikke godt ut og sitte her nei….men med musikk i hodet, så glemmer man vettu…
      God bedring til mannen! Tror han har humor til å tåle det jeg..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg