En BUNNY vokser fram!:-)

Påskesokker er kommet på pinnene og sakte men sikkert kommer det voksende fram en Bunny, eller

en påskehare om du vil.

Copyright: Strikkekjerring

Påskesokkene strikkes kun i restegarn og jeg satser på at jeg har nok til begge sokkene.

Mønsteret jeg strikker, finner du HER

Jeg er ingen monogam strikker. Jeg har alltid flere prosjekter på gang samtidig.

Når jeg strikker større prosjekter, har jeg alltid noen mindre også på pinnene samtidig.

Siden jeg er mye på farten, må jeg ha noen strikketøy som ikke er så store og gjerne noen som er enkle å strikke og ta med.

Copyright: Strikkekjerring

Nå strikker jeg også på Alise finjakke og er i gang med første ermet.

Jeg har flere prosjekter også som jeg er i gang med.

Noen av dem har ligget lenge på vent, men jeg skal gjøre dem ferdig.

 

Ny uke og vi har startet dagen med et lite mandagsmøte.

Uka er full av gjøremål og planlegging må til, ellers blir det bare kaos.

Musikermannen er dratt avgårde for å spille på et sykehjem.

Samtidig skal han avlevere noe garn og stikke innom apoteket og hente medisiner til oss.

Vi har planlagt å rydde og organisere litt, så han skal også innom Europris og handle noen hyller.

Jeg skal bruke dagen til sårt tiltrengt kontorarbeid. Det er alltid det som hoper seg opp og må utgå fordi det gjerne er andre ting som må gjøres.

Vi har fått arbeidsfolk på rommene i går kveld, så denne uka skal de ha frokost og middag hver dag.

Det skal også feires en bursdag  og være noen møter hos oss denne uka, så en del planlegging må til.

Med mange gjøremål må det god planlegging til.

Nå skal jeg sette i gang, slik at jeg kan få krysset ut litt på To-do lista mi.

 

ØNSKER DEG EN FLOTT, NY UKE!! 🙂

 

Følg meg gjerne her: Strikkekjerring

 

 

8 kommentarer
      1. Det blir skikkelig gladsokker dette.
        Må nok strikke noen flere par før påsken. 🙂
        En herlig, ny uke ønskes deg! 🙂

      1. Det hadde sikkert vært midt i blinken til Bunny, ja. 🙂
        Ønsker deg en herlig mandag! 🙂

      1. Det er de fineste spillejobbene han vet. 🙂
        De blir så glade når han kommer.
        Ja, jeg tror det blir skikkelig fargeglade sokker dette.
        Ha en kjempefin dag! 🙂

      1. Det hadde vært noe for deg, vil jeg tro?? 🙂
        Mønsteret fins i lysblå med litt mindre blomster på også. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg