Dugnadssokkken! – Norsk strikkeoppskrift + Legebesøk

Dugnad bedriver vi alle hver dag nå og prøver å gjøre så godt vi kan for å begrense smitten.

Birger Berge har laget mønster til en Dugnadssokk.

Mønsteret koster 30,- kr og hele beløpet går til Leger uten grenser.

Knallbra!!!

Så nå kan vi strikke i vei og drive dugnad samtidig!

 

MØNSTER: DUGNADSSOKKEN

Nydelig, tradisjonsrikt mønster. Her kan du gjerne bruke garn som Arwetta eller Sisu som passer til pinne 2.5 mm

Du kan sikkert bruke litt restegarn til disse også.

 

Jeg startet dagen tidlig i dag. Var en tur i dusjen, smurte matpakke og reiste med ferga til legekontoret.

Jeg var eneste pasient på venterommet. En merkelig opplevelse.

Jeg la merke til at de hadde fjernet alle brosjyrer og blad.

Legen kom ut med hansker på og vi hilste på god avstand.

Jeg var bare inne en liten tur for at hun skulle vurdere hvilke blodprøver som skulle tas.

Det er ikke like lett å ta blodprøver på 2 meters avstand, men helsesekretæren brukte munnbind og det var fort gjort.

Hun fortalte at de hadde svært få pasienter og at de fleste konsultasjoner ble gjort per telefon.

Men blodprøver er vanskelige å ta per telefon, så jeg måtte ta turen.

Nå er det bare å vente for å få vite resultatet.

 

Håper du setter i gang med litt strikkedugnad.

Jeg skal hvertfall kjøpe mønsteret og strikke det så snart jeg får litt annet av pinnene.

Ha en super dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg