Det STORE Symesterskapet faktisk!!

På Blogg.no foregår det litt av hvert, skal jeg si dere.

Copyright: Strikkekjerring

Allans Verden

hadde i går et veldig bra innlegg om konseptet Hver gang vi møtes, som han mente burde bli byttet ut med Hver gang vi Blogges og da selvfølgelig ha med bare bloggere.

Han har jo så klart plukket ut deltakerne som skal være med i første sesong og der er det masse fine folk.

For utenom han selv, skulle

Sophie Elise

Kokkejævel

Gryende

Kjerringtanker

Bunny

Frodith

være med.

Flotte kandidater og fine folk hele gjengen.

Det kunne nok blitt veldig bra TV det, selv om Kokkejævel allerede har sagt at han ikke vil være med.

Alle disse er mennesker jeg godt kunne tenkt meg å møtt, men kanskje ikke alle i en og samme forsamling, men heller hver for seg.

Hver gang vi møtes har jo allerede kjørt i vei med 13 sesonger, så her er det jo håp for andre bloggere å kunne være med i senere sesonger.

Eller vent nå litt!

Ikke riktig alle….

Allan mener at dette skal være et underholdningsprogram og ikke en syklubb, så da er det noen som ikke får lov til å være med.

Det vil si at

Strikkekjerring

Vibbedille

Strikkepiken

allerede er avskrevet og ikke får lov til å delta her, sier han.

Disse 3 bloggerne mener han heller kan være med i Det Store Symesterskapet.

Han mener at han selv kan delta der også.

Jeg kan jo bare svare for meg selv, men jeg er definitivt IKKE flink nok til å være med på Det Store Symesterskapet.

Men siden Allan synes han er god nok til å delta, tar han nok en for laget og stiller opp i neste sesong.

Jeg for min del, skal heller kose meg med både blogging, strikking og sying, men på mitt amatørnivå i alle 3 kategoriene.

Men du skal ha takk for tilliten, eller mistilliten, alt etter hvordan man ser det, ha, ha…..

Siden jeg driver mitt eget firma og ikke har tid til å delta i slike program, hadde jeg nok takket nei uansett.

Jeg har vært på TV tidligere og kjenner ikke at jeg har behov for mer sendetid.

Men det skal bli interessant å se hva som dukker opp på skjermen etter hvert.

Jeg skal følge med!

 

HA EN FLOTT REALITYSØNDAG!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Ja kanskje det er det nye, og jeg for en skulle gjerne ha sett på dette nye konseptet 😉 Vet ikke om jeg selv ville ha vært med på noe sånt, men med mitt eksploderende temperament kunne det nok ha blitt bra tv 🤣 Ha en fin søndag, klem

      1. Ja, det kunne nok blitt bra TV det.🤩🤗
        Her er nok flere med sterke temperament så det ville nok vært spennende å se på.😅

    2. Det blir kanskje spennende:)
      Jeg gleder meg til bloggtreff i Trondheim i juni og treffe andre bloggerne, for der er alle velkommen:)

    3. Uff, bare bloggere? Ka skulle foregått der tru. Snakka om hver sin blogg, reklame i hjørnet hele tida. Krangling kanskje, det er vel passelig utrivelig. Sendt hjem, (minst) en i hver episode. Herreguuu….Skomaker bli ved din lest heter det. Helt greit som det er.
      Har du vært på TV altså? Det må du fortelle om, vil jo vite litt om det.
      Ha en god søndag.

      1. Hehe..
        Jo, det kunne blitt et innholdsrikt program.😅
        Jeg har vært på TV to ganger faktisk.
        En gang da det ble laget reportasje om aristbyrået vårt og en gang hvor vi var på fylket og protesterte mot rutekutt i fergesambandene og jeg ble satt i debatt mot fylkestingspolitikerne.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg