Det perfekte vårplagget – Strikkeoppskrift

Cheryl Toy har designet denne flotte genseren, som er en herlig blanding av en genser og poncho.

Skikkelig oversized og fin, men med flotte smale armer nederst.

Denne er perfekt å slenge på seg når man skal ut en fin vårdag.

Garnet ser også skikkelig lekkert ut. Pinnestørrelse er 3.5 mm, så her finner du nok et lekkert garn å bruke.

 

MØNSTER: GLENWOOD

Så utrolig mange fine detaljer på denne.

Den strikkes top-down.

På jobb i dag har jeg sydd luer og hatt trykkpressa og silhouette maskinen i gang.

Jeg har en bra liste med bestillinger jeg må få tatt de nærmeste dagene.

Etter jobb har vi startet å tømme vaskerommet og rive ned de gamle hyllene der. Vi skal sette opp nye reoler der.

Jeg fant veldig mange poser med usorterte sokker (!) der inne, så jeg har tømt alle ut på stuegulvet og sortert til den store gullmedalje. Sukk! Der var det mange par, gitt! Tydeligvis en stund siden jeg gjorde den jobben sist,

Men, nå får resten vente til i morgen. Sofaen og strikkingen kaller!

 

HA EN KOSELIG FREDDA!!!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg