Den fineste julegaven <3

I år har vi fått mange fine julegaver, men den aller, aller fineste ser dere her.

Copyright: Strikkekjerring

JEG SKAL BLI BESTEMOR!!

I juni skal Mellomstemann bli pappa for første gang, sammen med sin forlovede fra Nederland.

Men det er jo såklart ikke like lett å skulle være sammen med en eldgammel Bestefar, ha, ha….

Musikermannen er så bratt i nakken som en Bestefar in-spe kan bli.

Stolt som en hane er han og alle vi andre gleder oss også masse.

På begge sider blir det også oldemødre og oldefedre for første gang, så det er klart at det er stas.

Bedre julegave er det jo ikke mulig å få!!

Materielle ting blir små i forhold til slike julegaver, så klart.

Copyright: Strikkekjerring

Jeg har fått mange fine materielle julegaver også, altså!

Av Musikermannen har jeg fått ett varmelaken og det er veldig kjekt.

Jeg fryser alltid, så dette kommer jeg til å få stor glede av.

Copyright: Strikkekjerring

Jeg har også fått ullklær fra Kari Traa og hodelykt til jeg skal på tur.

Veldig kjekke gaver som jeg har ønsket meg også.

Copyright: Strikkekjerring

Av guttene har jeg fått disse flotte gavene i tillegg til en T-skjorte fra Minstemann.

Flotte julegaver fra alle sammen!

I tillegg har jeg og Musikermannen fått mange flotte fellesgaver til hus og hjem.

Men det er ikke tvil om at den største julegaven er at vi skal bli besteforeldre!

Sånn er det bare!!

Gjett om jeg skal strikke og lage plagg til den lille, så jeg bare advarer dere på forhånd om at det nok kommer bilder og mønstre av masse babyklær fremover!

 

HA EN NYDELIG JULEDAGSKVELD!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

18 kommentarer
    1. Ja,det var julegaven sin det,tenker jeg! <3 Gratulerer så masse! Å tenk alt det fine du kan strikke til ditt lille barnebarn. Så gøy. :))
      Ha en fortsatt flott jul sammen med dine kjære. :)) <3

      1. Det kunne ikke blitt en bedre julegave!🥰🤩
        Vi gleder oss masse og gjett om det skal strikkes.🤩🥰

    2. Gratulerer så mye som kommende bestemor! Ingenting er vel som å strikke til eget barnebarn? 🙂

    3. Gratulerer 🥰- så koselig. Tenker etterhvert så kommer det ene fine strikkeplagget etter det andre fra bestemor!
      Ellers også så var det mange flotte gaver.

      1. Tusen takk!🥰
        Den aller fineste og beste julegaven vi kunne ha fått.😍
        Du skal ikke se bort fra at det kommer en del babyplagg her i fremtiden.😅

      1. Det skal være sikkert!❤️
        Bedre julegave er det ikke mulig å få og det er ikke alle forunt å få oppleve.🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg